Még mindig tudtunk jegyet venni a reptéri szellemjáratra!

Tegnap a BKK elnézést kért a történtekért. A Metropol újságírója még mindig tudott vásárolni a 900 forintos jegyből.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2020.09.25.
drága "utazás"

„Közérdekűadat-igényléssel fordultunk a BKK-hoz, melyből kiderül, hogy április 1. és szeptember 6. között 15.358 darab repülőtéri vonaljegyet adtak el jegyautomatákon keresztül, további 538 darabot pedig a mobiljegy alkalmazáson keresztül. Ezeket a darabszámokat a 900 forintos árral felszorozva kiderül, hogy több mint 14 millió forintot fizettek az utasok a BKK-nak egy olyan járatért, ami nem közlekedik” – írta facebook oldalán a Közlekedő Tömeg.

„A BKK válaszában azt is elárulta, hogy ezeknek a jegyeknek töredékét, pár száz darabot váltottak csak vissza a pórul járt utasok. Válaszában a BKK arra hivatkozik, hogy a repülőtéri vonaljegyet a repülőtérre közlekedő más járatokon is elfogadják, azonban erről semmilyen hivatalos tájékoztatás nincs, az utasok pedig más termékekkel - például átszállójeggyel, vagy az egyébként is meglévő bérletükkel - olcsóbban juthatnak el a reptérre. (…) Érthetetlen számunkra, hogy a BKK miért nem távolította el a 900 forintos repülőtéri vonaljegyet a többszáz jegyautomatából, miközben ez távolról néhány kattintással megoldható lenne.” – tették hozzá.

Automatából és mobilon is tudtunk jegyet venni tegnap

Munkatársunknak mind a Mobiljegy alkalmazás, mind pedig Simple BKK mobiljegy sikeresen levonta a kétszer 900 forintot. De nem csak telefonon keresztül, hanem személyesen, automatából is tudtunk repülőréti jegyet venni a Népligetnél tegnap délután. A Deákon azonban nem, ami azt jelenti, hogy az automaták sem egységesek ebben.

Még mindig van olyan automata, amiből jegyet tudtunk venni. (Fotó: Metropol)

Mit lehet tenni?

A BKK elnézést kér és visszaváltja a jegyeket

„A koronavírus-járvány miatt 2020 áprilisában leállt a 100E reptéri busz közlekedése, azonban a járatra sajnos egy technikai probléma miatt továbbra is lehet jegyet vásárolni” – reagált közleményben BKK és elnézést kért az utasoktól.

Azok, akik repülőtéri vonaljegyet vásároltak:

  • A mobilapplikációban vásárolt, fel nem használt jegyeket vissza lehet váltani. Jóváírják az összeget a belső egyenlegen.
  • A fel nem használt jegy teljes vételárát visszatérítik a BKK bármelyik ügyfélközpontjában, kezelési költség nélkül.
  • A jegy felhasználó egy későbbi utazás során.
  • Fotó: Cser Dániel

     









    Top hírek





    Hírlevél-feliratkozás