
Létezik ennél apróbb fürdőruha? Szabó Franciska mindenkit megbabonázott az alakjával
Szabó Franciska nem sokat bízott a képzeletre.
A sussexi hercegné üzleti érzékét kritizálták.
Egy márkaszakértő szerint Meghan Markle nem használta ki megfelelően a Netflix-műsort saját termékeinek népszerűsítésére. A szakértő állítja, hogy Meghan Markle nem tett eleget online boltja, az As Ever reklámozásáért a sorozatban, és ezzel elszalaszthatott egy arany lehetőséget.
A Netflix a sussexi hercegné életmódmárkájának partnerének tűnik, a nézőknek pedig lehetőségük lett volna megvásárolni a műsorban látható termékeket.
Nick Ede, egy brit márka- és kultúraszakértő a Newsweeknek elmondta, hogy Meghan Markle nem hangsúlyozta eléggé ezt a lehetőséget. Így fogalmazott:
A Netflix számára itt a kérdés az, hogy ez valóban át fog-e váltani eladásokká a termékük számára, ténylegesen fognak-e pénzt keresni belőle?
Mindez annak kapcsán merült fel, hogy Meghan Markle With Love, Meghan című sorozatának második évada nem került be a Netflix hivatalos, augusztus 25. és 31. közötti heti globális top 10-es listájára - írja az Express.
Szabó Franciska nem sokat bízott a képzeletre.
Több magyar híresség is megnyílt a nehéz időszakról.
Az MVM Dome-ban lép fel Sting.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.