Kemény időszak áll az énekesnő mögött, anyagilag nehéz helyzetbe került. Most már arról is szívesen beszél, hogy miért elégedett önmagával.
Pásztor Anna a Dancing With The Stars nevű táncos műsorban szerzett élményeiről beszélt. Elárulta például, hogy nem feltétlen tartja igazságosnak, hogy az is számított a versenyben, hogy kinek mekkora a rajongótábora, ugyanis Gabriela Spanic ebből a szempontból nyilván mindenkit leelőzött - mondta a Blikknek. Pásztor szerint ő mondjuk nem biztos, hogy mozgósította volna a rajongóit a világ minden tájáról. A műsorról azt is elmondta, nagyon sajnálja, hogy nem adhatták elő utolsó táncukat partnerével, mivel az lett volna a táncos pályafutások megkoronázása.
A koronavírus-járvánnyal kapcsolatban elmondta, anyagilag nehezen viselte az elmúlt évet és pont jól jött a műsor, mivel enélkül nem biztos, hogy fennmaradt volna.
„Azt azért el kell mondanom, hogy a nagy sztárélet anyagilag pont annyira jön ki, mint egy kispolgári fizetés. A szakadék szélén álltam, és szerintem még sokan. Akinek három hónapnál több tartaléka van, az előtt le a kalappal, én nem tartoztam közéjük. Tavaly januárban jött egy nagyobb jogdíj, ami ha nincs, akkor jön az éhkopp. Nem vagyok nagy költekező, de albérletet fizetek, a két gyereknek pedig óvodát. Centivágás volt és kölcsönök. Utálok siránkozni, nem is teszem, sokan el sem hiszik, hogy a „celebek” is így élnek, hónapról hónapra. Szóval ahogy itthon is mondtam: »anyu a megélhetésért táncolt a műsorban«. A gázsiból először a kölcsönöket fizettem vissza, aztán tartalékoltam.”
Az énekesnő arról is mesélt, hogy elégedett önmagával.
„Újra úgy nézek ki, mint 18 évesen: két gyerek után kockás a hasam, feszes a fenekem és a combom, jól érzem magam a bőrömben. 48 esztendős vagyok, és annak, amit elértem, a legfőbb üzenete, 40 évesen egy nő még nem kerül a kukába, mindig van miért vagy kiért küzdeni.”
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre