
Brutális: kiirtotta családját, majd meztelenül találták meg a hóban a zavart férfit!
Különös kegyetlenséggel gyilkolt.
A Lidl Magyarország raktárai a mai naptól kizárólag magyar beszállítóktól érkező, kiváló minőségű magvas görögdinnyét vesznek át, mellyel kezdetét veszi a hazai dinnyeszezon.
Az áruházlánc célja ezúttal is a hazai igények maximális kiszolgálása mellett a magyar dinnye piaci pozíciójának erősítése és a magyar termelők támogatása. Az áruházlánc a 2020-as szezonban közel 12 000 tonna magyar görögdinnyét értékesített itthon és külföldön összesen, hozzájárulva ezáltal is a magyar gazdaság versenyképességéhez.
A hűvös és esős időjárási viszonyok miatt későbbre tolódott a hazai dinnyeszezon indulása, de a mai nappal megkezdődik a magyar termesztésű gyümölcsök szállítása a Lidl logisztikai központjaiba. Első körben a hazai beszállítóktól a magvas görögdinnyék érkeznek, melyek szerdától már minden áruházban elérhetőek lesznek, majd a következő érési hullámban szállítják a magszegény és a sárga bélű görögdinnyéket is.
A tavalyi évet tekintve, bár a kedvezőtlen időjárás hatással volt a termésmennyiség alakulására, a vállalat növelni tudta a hazai értékesítését: majdnem ezer tonnával többet, vagyis közel 7000 tonna gyümölcsöt értékesített itthon, amivel hozzájárult a magyar gazdaság erősítéséhez, a magyar munkahelyek megvédéséhez és sok ezer magyar család megélhetéséhez.
A magyar dinnyetermelők az áruházlánc segítségével tavaly közel 5000 tonna görögdinnyét exportáltak több mint 630 millió forint értékben, főleg Lengyelországba, Csehországba, Szlovéniába és Szlovákiába.
Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője elmondta: „Közel tíz éve arra törekszünk, hogy támogassuk a magyar beszállítókat, nem csak a hazai értékesítésben, de a külpiacra jutásban is. A dinnyeszezonban ezen stratégiai törekvésünkkel összhangban mind a magvas görögdinnyék, mind a magszegény és sárga bélű görögdinnyék 100 százalékban magyar termelőktől származnak, hogy mindig friss, jó minőségű és magyar gyümölcsöket kínálhassunk vásárlóinknak, és hogy hozzájárulhassunk az ágazat stabilitásához.”
Különös kegyetlenséggel gyilkolt.
Több millióba került a telefonhívás.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.