Az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt. korszerű digitális ügyintézési felületet és applikációt hozott létre, amelyet már ügyfelek százezrei választottak a kényelmes ügyintézési lehetőség miatt. Ezzel összefüggésben hamarosan inaktívvá válik az eddig két külön alkalmazásként rendelkezésre álló MVM Next Földgázapp és a korábbi áramügyfeleket kiszolgáló MVM Next Áramapp, valamint megszűnnek az ezekhez tartozó, különálló online ügyfélszolgálatok is. Így ezen ügyfélkörök számára ősztől már a legmodernebb, egyetlen applikációban és a vele azonos tartalmú online ügyfélszolgálaton elérhető, a legtöbb ügy intézésére ügyfélbarát módon kialakított felületek lesznek használhatók. A tavaly szeptemberben az ELMŰ-ÉMÁSZ-tól érkezett ügyfelek áramügyintézési csatornái ebben a fázisban nem változnak, számukra egyelőre még marad a megszokott online ügyfélszolgálat és az MVM Next EnergiApp. (x)
Az MVM Next egyetemes szolgáltatásban ellátott ügyfelei – akiknek a társaság biztosítja a földgázt, illetve akiknek már régebb óta, 2021. szeptember 1-jét megelőzően is szolgáltatta az áramot – idén ősztől már egy helyen tudják megtekinteni és akár mentett kártyával befizetni áram- és földgázszámláikat, és intézhetik kényelmesen a legtöbb energiaügyüket – közölte lapunkkal az MVM Csoport otthonszolgáltatója.
Az MVM Next érintett lakossági ügyfelei új regisztrációt követően tudják használni az egységes online ügyintézési felületeket, a korábbi applikációk és online ügyfélszolgálatok már nem lesznek elérhetők számukra, így érdemes mielőbb regisztrálni.
A számos előnnyel járó megújulásnak köszönhetően az érintett ügyfelek hatékonyabban követhetik nyomon gáz- és villanyszámláikat, ráadásul automatikusan értesülnek számláikról, diktálási időszakaikról szerződőként és megbízott fizetőként is. Egy helyen kezelhetik továbbá több ingatlan energiaügyeit is, valamint sokak számára hasznos funkció, hogy elintézhetik családtagjaik, albérletük gáz- és áramügyeit abban az esetben is, ha a szerződés nem az ő nevükön van.
Az MVM Next ajánlása szerint érdemes minél előbb letölteni az MVM Next appot, amelyet kifejezetten ügyfeleik kényelme érdekében fejlesztettek, és segítségével – online ügyfélszolgálatukhoz hasonlóan, ugyanazzal a regisztrációval – bárhonnan és bármikor, pár perc alatt elintézhetők az energiaügyek.
Azon ügyfeleknek, akiknek 2021. szeptember 1-je előtt az ELMŰ-ÉMÁSZ szolgáltatta az áramot, online áramügyintézésre továbbra is az MVM Next EnergiAppban és ezen az oldalon van lehetőségük. Az MVM Next és a korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ szakértői ugyanakkor dolgoznak azon, hogy egyetlen online felületet és applikációt használhasson minden ügyfél az áram- és gázügyintézéshez.
(x)
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre