Élj a lehetőséggel! Aranyat érhetnek döntéseid

Elindult a Szerencsejáték Zrt. integrált Ötöslottó kampánya, amelynek szlogenje: Élj a lehetőséggel! A játék kommunikációs arculati megújításának célja a játékosok vásárlásra ösztönzése mellett a játékosok körének szélesítése. A kampány reklámfilmje – amelyben feltűnik Kamarás Iván is – egy visszaemlékezésen keresztül mutatja be, hogy a döntéseink hatására a legváratlanabb pillanatokban találhat ránk a szerencse.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2020.10.12.
még szerencse

Magyarország legrégebbi lottójátékaként az Ötöslottó neve szinte egyet jelent a lottózás fogalmával. A terméknek utoljára 2014-ben volt arculati kampánya, így az év elején teljesen megújított televíziós sorsolási műsorok után a társaság most a legkedveltebb márkáját is felfrissíti.

Fotó. Metropol

A kampány koncepciója arra az észrevételre épül, hogy valamennyien sokszor elgondolkoztunk már azon, mi történt volna, ha bizonyos élethelyezetekben máshogy cselekszünk. Döntéseink események hosszú láncolatát indíthatják el, és sosem tudhatjuk, melyik lesz az a pillanat, amely az egész életünkre kiható lehetőséget teremt.

Fotó. Metropol

A kampány központi eleme egy 60 másodperces reklámfilm, amely olyan fontos pillanatokat, illetve fordulópontokat mutat be, amelyek mindannyiunk életében bekövetkezhetnek. A humorral átitatott helyzetekben egy esetlegesen eltérő döntés merőben más lehetőségeket eredményezett volna, amely tökéletesen átadja a kampány fő üzenetét: engedd, hogy rád találjon a szerencse! A meg nem játszott Ötöslottó tehát egy kihagyott lehetőség, azaz ha nem játszunk, elmegyünk a szerencsénk mellett. A reklámfilm egy visszaemlékezés monológját követi: a főhősnő szerencséjének láncreakciókkal tarkított történetét meséli el, amely végül egy Ötöslottó főnyereményhez vezetett.

Fotó. Metropol

A reklámfilm több vágattal is látható lesz számos országos és helyi, valamint városi tévécsatorna műsorai között. A televíziós kampányt közterületi (citylight és óriásplakát) hirdetések erősítik, amelyek print és online megjelenésekkel, valamint lottózói POS anyagokkal egészülnek ki. A lottójátékos közösség bevonására október 12-25. között egy különsorsolásos akcióra is sor kerül, heti pénznyereményekkel és extra autónyereménnyel. A teljes kampányt közösségi média-, illetve PR-aktivitás is kíséri, amelyek többek között az Ötöslottó műsorának történelmét és jelentőségét dolgozzák fel, valamint felelevenítik a legemlékezetesebb nagynyertes történeteket és alaposan körbejárják a szerencséhez köthető hiedelmek témáját.

A kampányhoz készült reklámfilm:

A werkfilm:









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás