A még több hazai beszállítás reményében egyedi kézikönyvet is kézhez kapnak a magyar termelők.
’Lidl Akadémia Plusz’ néven indít egy mindent átölelő oktató programot az üzletlánc-hálózat. A cég ezzel szeretné ösztökélni a hazai vállalkozásokat, hogy csatlakozzanak hozzájuk, aminek köszönhetően még több hazai terméket forgalmazhatnának az üzleteikben.
A kereskedelmi üzletlánc a „Lidl a magyar beszállítókért” program részeként lehetővé teszi, hogy a beszállítói partnerek közel egy év alatt négy, a friss árucsoportok egyes termékköreire - úgy, mint a hús és húskészítmények, pékáruk és sütőipari termékek, tej és tejtermékek, valamint zöldség- gyümölcs - fókuszáló szakmai előadásokon vehessenek részt és személyesen egyeztethessenek a piac képviselőivel, tehessék fel kérdéseiket az őket érintő és érdeklő témákban.
Ráadásként kapnak egy kézikönyvet is, ami egy gyakorlati szempontok alapján készült átfogó szakmai kiadvány. A Lidl beszállítói kézikönyv segítséget nyújt a leendő partner számára, hogyan válhat egy országos lefedettséggel rendelkező áruházlánc partnerévé. A kötet kitér a termékajánlatra, az árazásra, az adminisztratív teendőkre, de a hatékonyság növelésére is.
„Úgy gondoljuk, hogy a hazai termelők számára az egyik legjobb stratégiai együttműködési lehetőség, ha a jelenleg 185 áruházat magában foglaló országos lefedettséggel rendelkező
Lidl áruházlánc beszállítóinak mondhatják magukat, hiszen a hosszútávú kapcsolat stabil bevételi forrást és folyamatos fejlődési lehetőséget biztosít számukra. A Lidl Akadémia Plusz
olyan többlépcsős edukációs platform, ahol a magyar kis- és középvállalatoknak lehetősége adódik arra, hogy megszerezzék az ehhez szükséges megfelelő tudást és
kapcsolatrendszert. Célunk, hogy a hazai kiskereskedelmi szektor meghatározó szereplőjeként támogassuk a magyar beszállítókat és elősegítsük a hazai élelmiszeripar önellátásának képességét.” – mondta Tőzsér Judit a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.
Az áruházlánc 2013-ban indította el a „Lidl a magyar beszállítókért” programot azzal a céllal, hogy növelje kínálatában a magas minőségű magyar termékek arányát, támogatva ezzel a hazai vállalkozásokat a magyarországi és a külpiacokon való megjelenésben egyaránt. Az üzletlánc már évek óta kutatja a legkiválóbb magyar termelőket, beszállítókat, hogy hosszútávú partnerséget alakítson ki velük.
A 2016-ban elindított Lidl Akadémia eseménysorozaton közel 500 hazai vállalkozás képviselője vett részt és ismerkedett meg a Lidl által kínált lehetőségekről saját termékükre vonatkozólag. A program és a rendezvénysorozat sikerességének köszönhetően számos új üzleti kapcsolat jött létre, így az áruházlánc ma már több mint 490 hazai beszállítóval dolgozik együtt és az áruházak polcain közel 60%-os a magyar termékek aránya.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre