A modellügynökség vezetője szerint ez az egyik legnagyobb önbecsapás, amivel nemcsak saját magukat, de üzleti partnereiket is becsapják az influenszerek.
Ismét nem finomkodott a véleményével Kajdi Csaba, aki műsorvezető-társaival – Pordán Petrával és Somogyi Zoltánnal – ezúttal a celebek követővásárlásáról beszélgetett a Sláger Reggelben.
Mint mindenről, RádiósCylának erről is megvan a határozott véleménye.
Két típusa van az influenszereknek, akik követőket vásárolnak és ezzel nemcsak magukat, de az üzleti partnereiket és becsapják, és azok, akik nem vesznek követőket. Hiába sokaknál a sok százezres követőtábor, ha megnézzük a like-ok számát, alig pár ezer. Azért ez mindig beszédes. Nem véletlen, hogy manapság egyre többen rejtik el a like-ok számát. Lehet, hogy Brad Pitt ezt azért teszi, hogy ne frusztrálja vele a fiatalabb generációt, hogy milyen elérése van, de hogy itthon a legtöbben nem ezért rejtegetik a dolgot, az biztos
– fakadt ki a 95.8 Sláger FM-en Kajdi Csaba, aki szerint sok hirdető nem néz utána a statisztikáknak.
Nálam is szoktak fizetett együttműködések futni. Olyankor mindig bekérik a számokat, amik kifelé nem látszanak, de jól megmutatják, hogy valójában mennyi embert ér el az adott influenszer. Én nem költöttem arra, hogy követőket vásároljak. Ez most is meglátszott, amikor Sanyika betegségéről beszéltem. Rengetegen írtak rám emiatt, nagyon aktív közösségem van. Szerintem ez az igazi érték, amikor valódi embereket érsz el a tartalmaiddal
– tette hozzá RádiósCyla.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre