A hercegné egyre inkább azt erősíti az emberekben, hogy ő is pontosan ugyanolyan, mint bárki más.
Szűk farmerben és körülbelül 3500 forintos fülbevalóban ment szupermarketbe Katalin hercegné. Egyébként nem vásárolni ment, hanem az ügyvezetővel tárgyalt a projektjéről, amely a koragyermekkori neveléssel foglalkozik.
A vállalkozások gyakorlati szerepének megbeszéléséhez a hercegné remekül megtalálta az egyensúlyt a kifinomultság és a lezserség között. Szűk farmere mellé egy Zara blézert választott, ezzel elérve a vagány üzletasszony hatást – írja a hellomagazine.com.
„Egyszerű, de elegáns” – írta egy rajongó az Instagramon, akivel egy másik kommentelő is egyetértett: „Zara vagy Alexander McQueen, ugyanolyan jól néz ki és a szabása tökéletes, mint mindig.” A többi hozzászólónak is tetszett a hercegné választása, aki bármit ölt is magára, remekül fest benne!
„Örömmel jelentem be, hogy a Royal Foundation Centre for Early Childhood egy új és nagyszabású, figyelemfelhívó kampányt indít, amely rávilágít arra, hogy életünk első öt éve milyen komoly jelentőséggel bír a felnőtté válásunk szempontjából” – nyilatkozta még év elején a Shaping Us nevű kampányról a hercegné.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre