Ha már kötelező a terminál - márpedig január 1-től mindenkinek, aki online pénztárgépet kell, hogy használjon -, akkor válasszuk azt, amelyik a legjobban megéri. Hogy ez melyik, az akkor derül ki, ha egy sor tényezőt számba veszünk, eldöntjük, nekünk mi az igazán fontos. Ebben segítünk most, hogy néhány perc alatt az ideális szolgáltatóra találj. (X)
Itt találod azokat a szempontokat, amelyeket a választás, elköteleződés előtt mindenképpen mérlegelned kell, némi segítséggel, hogy melyik miért fontos. Ha pedig ezzel megvagy, látogass el a POS terminálok oldalra, ahol 30 másodperc alatt kitöltheted a kérdőívet, ami az általad megadottak szerint mutatja meg, melyik szolgáltatóval járhatsz a legjobban!
A próbaidőszak nagyon fontos, hogy kitapasztaljuk, valóban jól választottunk-e terminált és szolgáltatót, mielőtt elköteleznénk magunkat.
Ezalatt tudhatjuk meg, hogy a szolgáltató mennyire segítőkész, a szolgáltatás mennyire stabil, hogy maga a terminál mennyire kényelmesen és természetesen használható akár a kezelők, akár a vásárlók részéről.
Az igénylés után nyilván minél hamarabb szeretnénk a terminál előnyeit élvezni is, főleg azt, hogy plusz bevételt termel, és nem hetekig várni rá, amíg a szolgáltató embert talál arra, hogy telepítse azt.
Érdemes olyan szolgáltatót választani, ahol legfeljebb 72 órán belül már telepítik is a terminált.
Minél gyorsabban jutunk a pénzünkhöz, annál könnyebb a jövőt tervezni: a fizetéseket, a raktár feltöltését, vállalkozóként a saját költéseinket és így tovább.
Nem mindegy, hogy a terminállal egyszerűen csak el tudjuk fogadni a kártyás fizetéseket, vagy olyan plusz szolgáltatásokat is tudunk nyújtani, amik méginkább megkönnyítik a vásárlóink, ügyfeleink életét.
Ilyen lehet például az, hogy a terminálon keresztül lehetőségük van sárga csekket befizetni, feltölteni a telefonjukat vagy éppen kisebb mennyiségű készpénzt felvenni - mind olyan lehetőség, ami miatt így nem kell automatát keresniük, postára menniük és így tovább.
Ami még jobb, ha ezekkel a szolgáltatásokkal kedvezményre is szert tehetünk a szolgáltatónál, mert ezzel akár az alapdíjat is megspórolhatjuk.
A 2016-ban bevezetett 80 ezer forintos, visszatérítendő támogatást még ma is igényelhetjük, igaz, hogy csak egyetlen szolgáltatónál - ez a Fizetési Pont. Ezzel a támogatással az első két évben minimalizálhatjuk a terminál üzemeltetésének költségét, miközben az előnyeit, a pluszbevételt szabadon élvezhetjük.
Főleg kisvállalkozásoknak lehet fontos, ahol alacsony a havi forgalom és kevés a kártyás fizető, hogy ne legyen fix havi minimum meghatározva ezekre a tranzakciókra, több szolgáltató ugyanis egyszerűen beszünteti a szolgáltatást, ha nem érünk el adott fizetési mennyiséget, akár forintban, akár darabszámban.
A számlavezetés díja megint egy olyan faktor, ami fix díj és csak az árajánlat-kéréskor derül ki, hogy mire számíthatunk - márpedig hosszú távon nem mindegy havi párszáz vagy párezer forint különbség, főleg a kisebb bevételű vállalkozások esetén.
Kiemelten fontos, hogy magáért a terminálért ne kelljen fizetnünk, hiszen jellemzően egyébként is havidíjat fizetünk. Több szolgáltató mégis elrejt ilyen díjakat, és külön pénzt kér azért, hogy telepítsék, üzembe helyezzék az eszközt.
Bármilyen terminált választunk is, mindenképpen fizetnünk kell majd tranzakciós díjat. Ez persze nem az egyetlen szempont, a havidíj és más rendszeres költségek is komolyan befolyásolhatják, megéri-e az adott szolgáltatás, aranyszabály szerint mégis megéri olyat választani, ahol ez a díj 1% alatt van.
Ha kíváncsi vagy rá, hogy a fenti szempontok szerint melyik lehet a számodra leginkább megfelelő terminál és szolgáltató, látogass el a POS terminálok weboldalra, és 30 másodperc alatt egy egyszerű kérdőívet kitöltve megtudhatod, hogy milyen eszközt éri meg a legjobban igényelned!
(X)
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre