Nem bízza a véletlenre piacvezető pozíciójának megőrzését a TV2. A Siófokon megrendezett Digital-Media Hungary konferencián Fischer Gábor, a TV2 Csoport programigazgatója a már korábban nyilvánosságra hozott nagysikerű formátumok mellett több vadonatúj műsort is bejelentett, amikkel a csatorna versenybe száll a nézők kegyeiért! Érkezik az I can see your voice, a Password, a Cash or Trash, a reality rajongóknak pedig a Next Topmodel Hungary, és a Power of Love, a Szerelem ereje.
A Siófokon megrendezett Digital-Media Hungary konferencián tartott prezentációjában Fischer Gábor programigazgató a cégcsoport eredményei, a televíziózás tendenciái és a magyar fogyasztói szokások alakulásának ismertetése mellett számos új formátum megvásárlását is bejelentette, amik alapjaiban határozzák meg és színesítik tovább a TV2 műsorstruktúráját.
A már korábban nyilvánosságra hozott műsorok, az Ázsia Expressz, a Párharc, a Szerencsekerék, a Dancing with the Stars, a Sztárban Sztár leszek!, a Séfek Séfe, a Bachelor – A Nagy Ő, a Hazatalálsz, a Farm VIP és a Házasság első látásra mellett több új formátum érkezik, a nézők nagy örömére.
Az új formátumok sorát az I can see your voice nyitja, ami egy találgatós zenei gameshow. Koreából indult és Magyarország a 30. ország, ahol képernyőre tűzik. A játékosoknak ki kell találniuk, hogy hat énekes közül ki énekel a saját hangján, ki az, aki más hangjára tátog. A feladat, hogy az árulkodó apró jelek alapján kiszűrjék és kiszórják a hamis hangokat. A találgatásban ismert zenészek adnak majd tanácsot a játékosoknak, mindezt persze sok humorral, szórakoztató formában.
A TV2 Csoport nemrég vásárolta meg a Cash or Trash magyarországi jogait. A műsor már meghódította Európát és most a magyar nézőkhöz is megérkezik! Hétköznapi emberek nem hétköznapi tárgyaikkal próbálnak szerencsét a meggazdagodás reményében. Olyan régiségekkel érkeznek az ország minden tájáról, amikről nem tudják, mennyit is érnek valójában. A műsor régiségszakértői és műtárgykereskedői pedig eldöntik, mennyit adnak értük, ha adnak érte egyáltalán bármit.
A legendás szójáték, a Password évtizedek óta Amerika egyik nagy kedvence! A legszórakoztatóbb sztárok, hétköznapi játékos társaiknak segítenek megnyerni a pénznyereményt. A sztároknak és a játékosoknak úgy kell kitalálniuk szavakat, hogy segítségül egyetlen kifejezést adhatnak egymásnak. A show bejárta a világot és hamarosan a magyar nézők is megismerhetik.
A SuperTV2 nézői idén ősszel sem maradnak napi reality nélkül. Újra egy több hónapon át tartó izgalmas műsor érkezik: ez a Power Of Love, a Szerelem ereje, ami Törökország, Görögország, Románia, és Dél-Amerika után debütál Magyarországon.
Végül, de nem utolsó sorban egy olyan reality megvásárlását jelentette be Fischer Gábor, ami csak az Egyesült Államokban 24, míg Németországban 17 szezonon át futott a képernyőn, és a világ több, mint 20 országában 70 évaddal jelentkezett: jön a Next Topmodel Magyarországra, amiben a hazai szépségipar legjobb szakemberei keresik a következő magyar szupermodellt. Az álomszerződésért keményen meg kell dolgozniuk a lányoknak, ráadásul a kamerák kereszttüzében. Kihívások, kalandok, fotózások, bemutatók várnak a versenyzőkre, de közülük csak egy lehet a Next Topmodel Hungary.
Mindezekből látható, hogy a TV2 Csoport rekordszámú saját gyártású tartalommal készül, ami a záloga lehet annak, hogy a főcsatorna és a csatornacsalád is megtartsa piacvezető pozícióját, amit 2022 ősze óta őriz minden fontos célcsoportban, mind főműsoridőben, mind a teljes napon.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre