
"Családi portré" - Sydney van den Bosch megmutatta, máris négyen vannak!
Egy igazán boldog család az övék!
Az egykori villalakó néhány évvel ezelőtt indított saját márkát Onorato néven, ám egy ideje nem dobott piacra új kollekciót. Most azonban a cég újra beindult, Aurelio pedig elárulta, miben változott a márka üzenete.
Aurelio nemrég a TV2 képernyőjén tért vissza a tévézéshez, hiszen a Farm VIP 2025-ös évadában és A Nagy Duettben is láthatták a nézők, ám a ruhamárkájáról azóta sem igazán lehetett hallani. A valóságshow-sztár második neve után az Onorato névre keresztelt brand kollekciója nagyrészt pólókból és melegítőszettekből áll, amik most újra kaphatóak. Ám történt némi változás is a dizájnban, illetve a márka üzenetében, amiről a tulajdonos most lapunknak mesélt.
Aurelio Onorato Caversaccio sosem igyekezett az átlaghoz tartozni, sőt kifejezetten élvezi, ha kitűnik a tömegből. Épp ezt szeretné elérni a ruhamárkájával is, hogy a vásárlói különlegesnek érezzék magukat.
Én anno ezt a márkát arra építettem fel, hogy a második keresztnevem, az Onorato jelentése latinul az, hogy megbecsült, és olyan embereknek szántam ezt, akik különlegesnek érzik magukat. Ez azoknak szól, akik sokat csalódtak, megküzdöttek a nehézségekkel, de mindig felálltak, mert az életemnek épp abban a fázisában voltam én is, és ezért gondoltam, hogy ezzel másokat is támogathatok
– magyarázta.
Az egykori villalakó úgy érzi, bár most is érvényes a régi üzenet, már közelebb áll hozzá az új szlogen, amit megálmodott.
„Amikor elindult ez az egész, akkor az volt a szlogen, hogy ahol nem becsülnek, oda többet nem megyek, ami ugye a nevemre és a márkanévre utal. Ez igazából most is érvényes, de kicsit változtattam rajta. A pólók hátán most már nem a Caversaccio Army, hanem a Most wanted, azaz legkeresettebb felirat szerepel. Ez azt jelképezi, hogy a megbecsült embereket keresik a legtöbben” – mesélte.
De nem a tömegnek csinálom ezeket a pólókat, hanem azoknak, akik tényleg tudnak velem azonosulni, és szeretik a feltűnést, mert most is csak két számjegyű darabszámban gyártattuk le ezeket, mert tényleg nem szeretném, ha mindenhol szembejönnének ezek a darabok. Csak azoknak legyen ilyen, akik tényleg együttéreznek velem
– tette még hozzá.
Aurelio párja, Niki segítségével egy női kollekciót is megálmodott, ugyanis szeretne külön figyelmet fordítani a hölgyekre is, az uniszex pólók mellett.
„Most először kihoztam külön melegítőket csak csajoknak. Mivel folyton nők vesznek körbe, és lányos apuka is vagyok, ezért úgy éreztem, hogy szeretnék kedveskedni nekik. A kislányom születése óta olyan szempontból egyébként is sokat változott a szemléletem, hogy sokkal jobban igyekszem odafigyelni a női nemre” – árulta még el.
Egy igazán boldog család az övék!
Egyszerűen nem fog rajta az idő vasfoga!
Meg akarja óvni gyermekeit a nyilvánosság figyelmétől.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.