Egy egészen új koncepcióval állt elő az egyik külföldi mozihálózat, amihez a színésznőt választották kampányarcnak.
Nicole Kidman most egy mozihálozatot reklámoz, de úgy tűnik, hogy se az alakításával, se a reklám egész gondolatmenetével nem értenek egyet, azok a szerencsések, vagy szerencsétlenek, akik megnézték a mindössze egy perces kisfilmet.
Maga a reklám is egy érdekes kezdeményezés, hiszen nem nagyon történt korábban olyan, hogy egy filmes vállalat fogta és a termékei, színészei helyett, saját magát reklámozta volna. Most ennek is eljött az ideje, ugyanis az AMC egészen konkrétan saját magát, mint mozihálózatot szeretné eladni a nézőknek. A megközelítés még jó is lehetne, hiszen mostanra azért el lehet egy-egy sorozatot adni azzal is, hogy melyik platformra kerül majd ki, de valahogy a hatás még sem teljes.
Nicole Kidman mindent megtesz, hogy kedvet kapjon az ember egy jó kis mozizáshoz, hiszen semmi nem tudja vissza adni azt az élményt, mint hogy az ember nagy kivetítőn nézheti a szépen megtervezett filmeket és azok jelenteit, de legvégül a kisfilm semmilyen lett. Csak a színésznőt látjuk, ahogy az üres, élettelen teret járva arról beszél, hogy a mozi mennyire jó, de néha mintha még ő maga sem hinné ezt el.
Természetesen voltak, akiknek kifejezetten tetszett ez az újféle megközelítés, de a jó ötlet nem mindenkit gyűzött meg a megkérdőjelezhető megvalósítás után. Twitteren például minden elképzelhető problémát felvetettek azok, akik szerint ez egy rossz reklám lett:
Minden ellenére az AMC-nek sikerült egy újjal előállni és egybe kötni magukat magával a mozizás élményével, ami sokakból váltott ki pozitív reakciót.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre