Pedig még csak nem is él.
Lily Rain profilja a Fanvue nevű előfizetéses közösségi platformon egy vonzó fiatal lányt mutat a világ különböző szemet gyönyörködtető helyszínein. Nem csoda, hogy Lily rajongótábora egyre nagyobb, a bökkenő csak annyi, hogy fotói csupán a mesterséges intelligencia művei.
Idilli, festői képek készülhetnek róla csodaszép helyszíneken a hosszú utazási idő és a plusz utazási költségek nélkül
– mondta a Daily Starnak a lány megalkotója, Will Monange, aki szerint a virtuális influenszer népszerűségének köszönhetően havonta mintegy 20 ezer dollárt (átszámítva 7 millió forintot) keres az üzemeltetői számára.
Az úticélok reklámozásához ez valóban a leginkább költségkímélő megoldás. Lily minden évszakban a legjobb, legmenőbb nyaralási vagy épp telelési tippeket tudja bemutatni úgy, hogy még bért sem kell neki fizetni. A valódi influenszerekkel ellentétben a sminkjére és a ruhatárára sem kell költeni, az időbeosztását pedig senkivel nem kell egyeztetni.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre