RETRO RÁDIÓ

Miben közös az Yves Rocher és a Nuxe?





Két világhírű márka, számtalan, rajongók millióit lázban tartó termék és egyetlen cél. A környezet, a természet védelme és a természetesség mindenkori hangsúlyozása.(X)



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2021.05.06.
összehasonlítás

Mert a kozmetikumok megalkothatók mesterséges anyagok nélkül is, a természet megóvásával. S ebben a hitvallásban osztozik a két grandiózus vállalat.

A bőr- és környezetkímélő összetevők alapját a növényi eredetű anyagok adják

(Képek forrása: freepik.com)

Az Yves Rocher növényi kozmetikumai nem csak azért világhírűek, mert arcápolásban az élen járnak. Ez az egyik ellenállhatatlan és tényszerű érv, ami a márka termékei mellett szól.

Ám a környezetvédelmi törekvések maximális támogatása az a mentalitás, az a minden apró részletben megjelenő hozzáállás, ami igazán kiemelkedővé varázsolja a vállalatot. Napjainkban a természet megóvása kulcsfontosságú cél. S bizony a kozmetikumok összetevői sokat nyomnak a latba. Nem véletlen, hogy éveken át tiltakozások milliói hívták fel a figyelmet a világ számos pontján arra, hogy jó néhány neves kozmetikum a hozzávalók szintjén rengeteget árt a környezetnek. Hiába a bőrkímélés, ha közben a természet sérül.

Az Yves Rocher szószaporítás helyett nemes egyszerűséggel a tettek mezejére lépett, s olyan termékekkel rukkolt elő, melyek nem szenvednek csorbát a kíméletességben. Az arcbőr gyengéd táplálásán túl a környezet maradéktalan védelme is főszerephez jut.

Yves Rocher megnyerő és szinte sorsszerű módon egy női nevet magában rejtő növénynek köszönheti első sikerét. A fiatal márkaalapító a salátaboglárka gyökeréből készítette első krémjét, amiért persze az akkori „versenytársak” kinevették. Akkoriban még egy az egyben a szintetikus anyagok hódítottak a kozmetikumok összetevőinek palettáján.

De ki nevet a végén?

Jól példázza ez a történet is, hogy a kezdeti gúnyolódást mély csend, később pedig elismerés követte. Mert a márka megálmodója és alapítóatyja nem adta fel, és tovább kísérletezett. Nem mindennapi eredménnyel.

A termékek természetességén túl az illatok is külön figyelmet érdemelnek. A tápláló hozzávalókon túl a megtestesülő aromák varázslata kényeztető, érzékeket zsongító jellemvonásokat mutat.

Ami pedig a csomagolást illeti: a műanyag és üveg alapanyagok 100 százalékban újrahasznosíthatóak. Tehát a természetesség mind a szépség, mind a megjelenés, mind a szépségápolási termékek világában megvalósítható.

A Nuxe a természettudományok profi ötvözője!

És ha már a környezetvédelemnél tartunk, akkor nem hagyhatjuk ki a felsorolásból a Nuxe termékeit, amelyek a nem mindennapi gyártó elhivatottságának tanúbizonyságai.

A Nuxe elnevezés a nature és a luxury kifejezések házasításából jött létre, ami már önmagában beszédes. S ha még tovább firtatjuk a márka hitvallását...

Az érzékek zsongítása, a természetes elvek megtartása és a tudományos eredmények beépítése együttesen járulnak hozzá ahhoz a sikerhez, amit a gyártó magáénak tudhat.

A Nuxe társaság a modern botanika tudományos felfedezéseit alapul véve kutatások garmadát folytatja, s ezekből végül olyan hasznos következtetések, eredmények születnek, amik megbízható alapjaivá válnak a márka logójával ellátott termékeknek.

A cégalapító Aliza Jabès az aromaterápia híveként nem akármilyen koncepciót fejlesztett ki az ötvenes években.

Ami azóta is fejlődik, virágzik. S ami az illatokat illeti, nos, azokról csak a saját bőrön megtapasztalt élmények zenghetnek ódákat.(X)





Ezeket olvastad már?
Vége a találgatásnak: megválaszolták a tudósok a legégetőbb kérdést

Vége a találgatásnak: megválaszolták a tudósok a legégetőbb kérdést

Izgalmas napja lesz ma ennek a csillagjegynek

Izgalmas napja lesz ma ennek a csillagjegynek

Ez a három csillagjegy a legkiszámíthatatlanabb mind közül

Ez a három csillagjegy a legkiszámíthatatlanabb mind közül

Tiszta otthonra vágysz? Ez az öt tipp segít, hogy ezt elérhesd!

Tiszta otthonra vágysz? Ez az öt tipp segít, hogy ezt elérhesd!

Top hírek





Ezek is érdekelhetik



Hírlevél-feliratkozás