Két világhírű márka, számtalan, rajongók millióit lázban tartó termék és egyetlen cél. A környezet, a természet védelme és a természetesség mindenkori hangsúlyozása.(X)
Mert a kozmetikumok megalkothatók mesterséges anyagok nélkül is, a természet megóvásával. S ebben a hitvallásban osztozik a két grandiózus vállalat.
Az Yves Rocher növényi kozmetikumai nem csak azért világhírűek, mert arcápolásban az élen járnak. Ez az egyik ellenállhatatlan és tényszerű érv, ami a márka termékei mellett szól.
Ám a környezetvédelmi törekvések maximális támogatása az a mentalitás, az a minden apró részletben megjelenő hozzáállás, ami igazán kiemelkedővé varázsolja a vállalatot. Napjainkban a természet megóvása kulcsfontosságú cél. S bizony a kozmetikumok összetevői sokat nyomnak a latba. Nem véletlen, hogy éveken át tiltakozások milliói hívták fel a figyelmet a világ számos pontján arra, hogy jó néhány neves kozmetikum a hozzávalók szintjén rengeteget árt a környezetnek. Hiába a bőrkímélés, ha közben a természet sérül.
Az Yves Rocher szószaporítás helyett nemes egyszerűséggel a tettek mezejére lépett, s olyan termékekkel rukkolt elő, melyek nem szenvednek csorbát a kíméletességben. Az arcbőr gyengéd táplálásán túl a környezet maradéktalan védelme is főszerephez jut.
Yves Rocher megnyerő és szinte sorsszerű módon egy női nevet magában rejtő növénynek köszönheti első sikerét. A fiatal márkaalapító a salátaboglárka gyökeréből készítette első krémjét, amiért persze az akkori „versenytársak” kinevették. Akkoriban még egy az egyben a szintetikus anyagok hódítottak a kozmetikumok összetevőinek palettáján.
Jól példázza ez a történet is, hogy a kezdeti gúnyolódást mély csend, később pedig elismerés követte. Mert a márka megálmodója és alapítóatyja nem adta fel, és tovább kísérletezett. Nem mindennapi eredménnyel.
A termékek természetességén túl az illatok is külön figyelmet érdemelnek. A tápláló hozzávalókon túl a megtestesülő aromák varázslata kényeztető, érzékeket zsongító jellemvonásokat mutat.
Ami pedig a csomagolást illeti: a műanyag és üveg alapanyagok 100 százalékban újrahasznosíthatóak. Tehát a természetesség mind a szépség, mind a megjelenés, mind a szépségápolási termékek világában megvalósítható.
És ha már a környezetvédelemnél tartunk, akkor nem hagyhatjuk ki a felsorolásból a Nuxe termékeit, amelyek a nem mindennapi gyártó elhivatottságának tanúbizonyságai.
A Nuxe elnevezés a nature és a luxury kifejezések házasításából jött létre, ami már önmagában beszédes. S ha még tovább firtatjuk a márka hitvallását...
Az érzékek zsongítása, a természetes elvek megtartása és a tudományos eredmények beépítése együttesen járulnak hozzá ahhoz a sikerhez, amit a gyártó magáénak tudhat.
A Nuxe társaság a modern botanika tudományos felfedezéseit alapul véve kutatások garmadát folytatja, s ezekből végül olyan hasznos következtetések, eredmények születnek, amik megbízható alapjaivá válnak a márka logójával ellátott termékeknek.
A cégalapító Aliza Jabès az aromaterápia híveként nem akármilyen koncepciót fejlesztett ki az ötvenes években.
Ami azóta is fejlődik, virágzik. S ami az illatokat illeti, nos, azokról csak a saját bőrön megtapasztalt élmények zenghetnek ódákat.(X)
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre