
Egy időre leáll az MVM – csak így lehet majd diktálni, áramhoz jutni feltöltősként
Július 1-jétől egy időre leáll az ország legnagyobb áramszámlázási rendszere, emiatt diktálni és feltöltős órába áramot venni sem lehet majd. Mit tegyenek ez idő alatt az MVM ügyfelei? Mutatjuk!
2024. június 30-án újabb mérföldkőhöz érkezik az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.: az E.ON Áramszolgáltató Kft. beolvad az MVM-be, így az egyetemes áram- és földgázszolgáltatást már ez az egy cég nyújtja majd. Az átállás azonban okozhat némi kellemetlenséget! Mutatjuk, mire kell készülni július elsejével!

Az átállás után egyszerűbb lesz az élet
Miután összeolvad az E.ON és az MVM egyszerűbb és kényelmesebb lesz az energiaügyek intézése, de az E.ON-os ügyfélkör átvétele jelentős informatikai átállással jár – olvasható az MVM közleményében. Mutatjuk, kinek és mire kell ezzel kapcsolatban felkészülnie!
Egy kis időre leáll az MVM áramszámlázási rendszere
Az átállás miatt leáll az MVM áramszámlázási rendszere – amely jelenleg a korábbi Elmű-Émász ügyfeleit szolgálja ki –, méghozzá 2024. július 1. 16:00 órától előreláthatólag két hétre, ami érinti a személyes, valamint az online ügyfélszolgálati és a mobilapplikációs ügyintézést is. A földgázszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézés ez idő alatt is zavartalan lesz!
Mi várható a leállás alatt?
- Az informatikai átállás miatt korlátozottan lesz elérhető az áramügyintézés azon ügyfelek számára, akiknek a számláján villanykapcsoló ikon van feltüntetve, azaz 2021. szeptember 1-je előtt még az Elmű-Émász ügyfelei voltak.
- Az új, áram-gáz közös online ügyfélszolgálaton és az MVM Next mobilapplikációban számos funkció nem lesz elérhető, diktálásra, e-számla-igénylésre vagy lemondásra nem lesz lehetőség, továbbá nem fog működni az online bankkártyás fizetés sem.
- Az ügyfélszolgálati irodákban sem lehet bankkártyával fizetni, ezért a számlák kiegyenlítését az ügyfelek csekkes befizetéssel, illetve átutalással rendezhetik a számlán szereplő bankszámlaszámra.
- A régi áramos online ügyfélszolgálat és a hozzá tartozó MVM Next EnergiApp mobilapplikáció sem lesz elérhető az átállás ideje alatt.
Hogyan lehet majd óraállást diktálni ez idő alatt?
A telefonos diktálás lehetősége az átállási időszakban is biztosított lesz a következő elérhetőségeken: +36208881260; +36308181260; +36708011260, vezetékes telefonszámról +3680424526. A bediktált mérőállásról az ügyfelek a rendszer újraindulását követően kapnak számlát. Rendkívüli diktálásra nincs szükség.
Akinek előrefizetős mérője van, eddig vehet magának áramot
Az MVM arra kéri előre fizetős mérőt használó ügyfeleit – akiket külön is értesít, hogy gondoskodjanak időben mérőik feltöltéséről –, hogy online és a feltöltőpontokon 2024. július 1-jén 15:30 óráig töltsék fel az óráikat, ugyanis a leállás kéthetes időszaka alatt a mérőkhöz feltöltőkód vásárlására itt nem lesz lehetőség.
Megszűnik az MVM Next EnergiApp is
Az átállást követően az MVM minden lakossági ügyfele ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és applikációban intézheti majd gáz- és áramügyeit, ide értve azokat is, akik 2021 szeptembere előtt az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfelei voltak. Hamarosan az MVM Next minden lakossági ügyfele az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat online ügyfélszolgálati oldalon, illetve az MVM Next elnevezésű applikációban intézheti gáz- és áramügyeit – írja közleményében a szolgáltató. Így még egyszerűbb és gördülékenyebb az online ügyintézés. A változással összefüggésben a korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ-ügyfeleket kiszolgáló, kizárólag áramügyintézésre alkalmas online felület és az MVM Next EnergiApp hamarosan megszűnik.
Top hírek


Az emberi testnek van egy „rejtett” hatodik érzéke – és ez létfontosságú az egészségünk szempontjából

Pillanatokon múlt a tragédia: 3 éves kisfiú mentette meg édesanyja életét
Hírlevél-feliratkozás
Hírlevél-feliratkozás
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre