Július 1-jétől egy időre leáll az ország legnagyobb áramszámlázási rendszere, emiatt diktálni és feltöltős órába áramot venni sem lehet majd. Mit tegyenek ez idő alatt az MVM ügyfelei? Mutatjuk!
2024. június 30-án újabb mérföldkőhöz érkezik az MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.: az E.ON Áramszolgáltató Kft. beolvad az MVM-be, így az egyetemes áram- és földgázszolgáltatást már ez az egy cég nyújtja majd. Az átállás azonban okozhat némi kellemetlenséget! Mutatjuk, mire kell készülni július elsejével!
Miután összeolvad az E.ON és az MVM egyszerűbb és kényelmesebb lesz az energiaügyek intézése, de az E.ON-os ügyfélkör átvétele jelentős informatikai átállással jár – olvasható az MVM közleményében. Mutatjuk, kinek és mire kell ezzel kapcsolatban felkészülnie!
Az átállás miatt leáll az MVM áramszámlázási rendszere – amely jelenleg a korábbi Elmű-Émász ügyfeleit szolgálja ki –, méghozzá 2024. július 1. 16:00 órától előreláthatólag két hétre, ami érinti a személyes, valamint az online ügyfélszolgálati és a mobilapplikációs ügyintézést is. A földgázszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyintézés ez idő alatt is zavartalan lesz!
A telefonos diktálás lehetősége az átállási időszakban is biztosított lesz a következő elérhetőségeken: +36208881260; +36308181260; +36708011260, vezetékes telefonszámról +3680424526. A bediktált mérőállásról az ügyfelek a rendszer újraindulását követően kapnak számlát. Rendkívüli diktálásra nincs szükség.
Az MVM arra kéri előre fizetős mérőt használó ügyfeleit – akiket külön is értesít, hogy gondoskodjanak időben mérőik feltöltéséről –, hogy online és a feltöltőpontokon 2024. július 1-jén 15:30 óráig töltsék fel az óráikat, ugyanis a leállás kéthetes időszaka alatt a mérőkhöz feltöltőkód vásárlására itt nem lesz lehetőség.
Megszűnik az MVM Next EnergiApp is
Az átállást követően az MVM minden lakossági ügyfele ugyanazon az online ügyfélszolgálaton és applikációban intézheti majd gáz- és áramügyeit, ide értve azokat is, akik 2021 szeptembere előtt az ELMŰ-ÉMÁSZ ügyfelei voltak. Hamarosan az MVM Next minden lakossági ügyfele az mvmnext.hu/Ugyfelszolgalat online ügyfélszolgálati oldalon, illetve az MVM Next elnevezésű applikációban intézheti gáz- és áramügyeit – írja közleményében a szolgáltató. Így még egyszerűbb és gördülékenyebb az online ügyintézés. A változással összefüggésben a korábbi ELMŰ-ÉMÁSZ-ügyfeleket kiszolgáló, kizárólag áramügyintézésre alkalmas online felület és az MVM Next EnergiApp hamarosan megszűnik.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre