
Ilyen volt a neonfényekben úszó, éjszakai Budapest a múlt században - Galéria
Mutatjuk, milyen volt a neonfények aranykora!
Elkészült a világ első szuperexpressz tehervonata, amelynek a legnagyobb sebessége óránként eléri a 350 kilométert.
A vasúti szerelvényt a CRRC Tangshan vállalat szakemberei készítették. A szerelvényen lévő ajtók 2,9 méter szélesek, ami biztosítja a gyors be- és kirakodást. A szerelvény rakodóterének kihasználtsági rátája 85 százalékos - közölte a Hopej tartományban működő vállalat.
A mozdony formája hasonlít a kínai tokhalra, ezzel a designnal sikerült nagy mértékben csökkenteni az ellenállást.
A tervezéskor és a szerelvény építésekor a legkorszerűbb technológiákat alkalmazták, a vonat biztonságos és hatékony működését okos rakodó- és működőrendszer segíti.
A CRRC Tangshan vállalat Kína egyik legnagyobb vonatépítő gyára Tangsan városában, ahol egy innovációs és technológiai központot is létrehozott a vasúti közlekedés fejlesztésére.
Mutatjuk, milyen volt a neonfények aranykora!
Némelyik trükkhöz már lehet, hogy meg is van otthon minden.
Egy megdöbbentő felvétel is előkerült!
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.