Ágy helyett vasúti síneken és más extrém helyeken alszanak: Nemcsak gyönyörű, bátor is Fruzsi és Dóri

A két barátnő bejárta már a világot, de szállodák helyett inkább a nomád körülményeket választják. Legutóbb egy hirdetőtáblán vertek tanyát.

Megosztás
Szerző: Kóczián Nikolett
Létrehozva: 2024.07.25.
TikTok Adrenalin veszély

Gyönyörűek és bátrak: a két barátnő, Menyhárt Fruzsina és Valaczkai Dóra az életüket kockáztatják a kalandjaik során. A 24 éves Fruzsina és a 21 éves Dóra valósággal adrenalinfüggővé váltak, amikor belekóstoltak az ízébe. A csajok imádnak furcsa és veszélyes helyeken aludni, mint például egy vasúti sín, elhagyatott gyár, vadászles, de akár egy körforgalom közepén is simán álomba szenderülnek a hálózsákjukban.

A lányok aludtak már sínen is / Fotó: beküldött

„Az ismerőseink és a családtagjaink féltenek minket”

A barátnők imádnak utazni, rengeteg helyen jártak már, mint például Ciprus, Spanyolország, Mallorca, Madeira, Isztambul, Nápoly, Azori-szigetek, Párizs, Lanzarote, Lisszabon, Belgium, Hollandia, Gibraltár, London, Izland, Tenerife. A következő külföldi útjukat majd ismét Spanyolországba tervezik. A lányok az olcsó repülőjegyeket vadásszák. Nem foglalnak szállást, autóban, sátorban vagy hálózsákban alszanak, szokatlan és félelmetes helyeken; a lényeg az adrenalin és az, hogy minél olcsóbban tudják kihozni az utazásaikat.

Nálunk van egy szabály, ha az egyikünk fél, a másik nem félhet, nem mutathatja ki. Ez az aranyszabály

– kezdte a Metropolnak Fruzsina. „Az elmúlt három évben külföldön aludtunk már homokban, fűben, sátorban, kocsiban, elhagyatott házban, de ami a lényeg, hogy ágyban nem. Elidegenedtünk a kényelemtől, megszoktuk és szeretjük a nomád életmódot. Az ismerőseink és a családtagjaink féltenek minket, mert sosem tudják, hogy túléljük-e az adott utazást vagy elhalálozunk, de már megszokták és elfogadják azt, amilyenek vagyunk” – tette hozzá.

Dóra és Fruzsina / Fotó: beküldött

„Minden egyes utazásunkon kocsiban vagy a szabadban alszunk”

A történetünk Madeirán kezdődött és Izlandon majdnem véget ért. A portugál szigetet biciklivel szerettük volna körbejárni, de azzal még mi sem számoltunk, hogy ennyire meredek a sziget hegységrendszere. Tehát férfiasan bevalljuk, hogy ez még nekünk is sok volt. Abban a pillanatban gyors döntésre volt szükségünk, ami az lett, hogy béreljünk egy kocsit és aludjunk benne. Itt indult minden. Azóta minden egyes utazásunkon kocsiban vagy a szabadban alszunk, így megspórolva rengeteg forintot. Az eddigi legnehezebb és legveszélyesebb utunk Izland volt. Senki sem számított arra, hogy mi egy kocsiban a –20 fokban egy hétig túléljük, de meglepetést okoztunk. Mi is meglepődtünk. Itt vagyunk

– mondták a Metropolnak a lányok.

Most úgy alakult, hogy a lányok egy ideig nem utaznak külföldre, de ez nem akadályozza meg őket abban, hogy hódoljanak a szenvedélyüknek; itthon keresnek szokatlan helyeket, ahol alhatnak, legutóbb egy hirdetőtáblára másztak fel

A hálózsákjaikat mindig magukkal viszik / Fotó: beküldött

„A felfogás segít nekünk, hogy életben maradjunk”

A barátnők a „lowbudgetgirls” elnevezésű TikTok-csatornájukon vlogolják a csöppet sem veszélytelen kalandjaikat a lelkes követőtáboruknak.

„A mi mottónk az, hogy egyszer élünk, és legyen majd mit mesélni az unokáinknak. Egy adott negatív helyzetben mindig úgy gondolkodunk, hogy lehet, most nagyon szörnyű, de másnap már nevetni fogunk rajta. Ez a felfogás segít nekünk, hogy életben maradjunk” – árulták el.

Nem szeretnénk senkit sem biztatni arra, hogy fura helyeken aludjon. Ez a mi életünk, úgy alakítjuk, ahogy mi akarjuk. Ettől függetlenül arra viszont buzdítunk minden egyes lányt és fiút, hogy éljék meg az adott pillanatokat, és a munka mellett élményeket is szerezzenek. Sajnos mindenki egy életet kapott. Azt kijelenthetjük, hogy a legnagyobb félelmünk az az, hogy az életünket unalmasan fogjuk élni, így hát teszünk ellene.

A lányok legutóbb egy hirdetőtáblán aludtak:

@lowbudgetgirls Éjfél körül indultunk meg. Várni kellett a megfelelő pillanatra, nem szerettük volna, ha látják mások a feljutás pillanatát és folyamatát! Próbáltunk egybeolvadni a pallóval, amennyire csak lehetett. Hátrahagyott építkezési takaróponyvának álcáztuk magunkat, hogy ne keltsünk feltűnést (ennél jobban xd) Fejünket sem mertük kidugni, 4 órát a hálózsák alatt töltöttünk! A kötél nem nagyon kellett végül! 6,5/10 Egyébként chilles és kényelmes spot volt! U.i.: A Yettel nem szponzorált minket. Még. Ja és köszi apa a kötelet meg a konyhaszéket🫶🏻 FONTOS: Sokan kéritek, hogy liveozzunk! Fogunk is, de a helyzet nem olyan egyszeru ebben a temaban! Ha kiteszunk egy videot, vannak olyanok, akik egybol felismerik a helyszint! Sok creepy uzenetet kapunk itt is es instagramon is! Ezekkel termeszetesen nem foglalkozunk! Gondoljatok bele, ha eloben kozvetitjuk a helyszinre jutast, elokeszuletet es az ottalvast is, akkor eleg csak egy ember, aki felismeri a helyszint es megosztja a tobbiekkel…Onnantol 50-50%, hogy pozitiv vagy negativ lesz a tortenet kimenetele! Igy ezt kihagynank xd Ebben a formaban, ahogy most csinaljuk, ilyen problemank nincs, mert nem aznap tesszuk ki a videot! De amint monogam hatteru lesz az alvos hely, igerjuk, hogy liveozni fogunk! Lista szerint haladunk, de minden otletet felirunk, ami meg nem volt! Remeljuk megertitek es koszonjuk szepen a sok pozitiv uzenetet, kommentet💕 -Fruzsina es Dori #epitkezesiponyva #epitkezes #hirdetotabla #foryou #sleeping #nightlife #travel #hideandseek ♬ GTA San Andreas Theme (Remake) - Ben Morfitt (SquidPhysics)