A cél az, hogy több pénzt költsünk az üzletben.
Fontos figyelmeztetést adtak ki az angol Lidl vásárlói. A szigetország szemfüleseinek ugyanis feltűnt, hogy megváltozott az árcímkézés a német láncolatban. A legtöbb üzletben ugyanis az árucikkek alá szokás helyezni az árcédulákat, néhány Lidl üzlet azonban ezt a szokást felrúgta, és fölé kezdte helyezni. Egy bennfentes elárulta, hogy ez azért van, mert így több pénz költésére ösztönzik a vásárlókat, mert így akarva-akaratlanul is az olcsóbb alsóbb sor termékének árát társítjuk a mi termékünkhöz – írja a Mirror.
Ezt a ravaszságot Angliában szúrták ki, bizonyos azonban, hogy a vásárlóknak érdemes jól odafigyelniük a világ minden pontján, minden üzletben!
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre