
Látta valaki? Már hetek óta keresik az eltűnt, létavértesi férfit
A rendőrség most a lakosság segítségét kéri.
A cél az, hogy több pénzt költsünk az üzletben.
Fontos figyelmeztetést adtak ki az angol Lidl vásárlói. A szigetország szemfüleseinek ugyanis feltűnt, hogy megváltozott az árcímkézés a német láncolatban. A legtöbb üzletben ugyanis az árucikkek alá szokás helyezni az árcédulákat, néhány Lidl üzlet azonban ezt a szokást felrúgta, és fölé kezdte helyezni. Egy bennfentes elárulta, hogy ez azért van, mert így több pénz költésére ösztönzik a vásárlókat, mert így akarva-akaratlanul is az olcsóbb alsóbb sor termékének árát társítjuk a mi termékünkhöz – írja a Mirror.
Ezt a ravaszságot Angliában szúrták ki, bizonyos azonban, hogy a vásárlóknak érdemes jól odafigyelniük a világ minden pontján, minden üzletben!
A rendőrség most a lakosság segítségét kéri.
Alapjaiban változtathatja meg a jövőt ez a találmány.
Többek szerint Petőfi nem is ezen a napon hunyt el.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.