Argentína, Brazília, Chile és Uruguay a díszvendég.
A magyar bor a magyar élelmiszeripar legismertebb csúcsterméke – hangsúlyozta a 32. Budapest Borfesztivál megnyitóján az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára.
A kormányzat számára a magyar bortermelés stratégiai ágazat. Ezt mi sem biztosítja jobban, mint hogy Rókusfalvy Pál személyében a területnek saját kormánybiztosa van, ráadásul a magyar állam évi 30 milliárd forinttal támogatja az ágazatot
– emelte ki Nobilis Márton.
Rókusfalvy Pál nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos hozzátette, a Magyar Bormarketing Ügynökség fő célja az, hogy a fiatalabb generációkon keresztül közelebb hozza a magyar fogyasztókhoz a borkultúrát, bemutassa annak frissebb, innovatívabb oldalát.
A fesztiválon a bortermelők bemutathatják termékeiket, a magyar és külföldi borkedvelők pedig egy helyen kaphatnak betekintést a magyar borkultúrába a budai Vár teraszain. A vasárnap estig tartó rendezvényen több mint 150 kiállító boros és gasztronómiai kínálatával várja a vendégeket, az idei díszvendég országok Argentína, Brazília, Chile és Uruguay.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre