Az érdeklődők információt kaphatnak az ellátás gyakorlati kérdéseiről, a csomagküldésről és a látogatási lehetőségekről.
Az egyetem honlapján közzétett közleményben azt írták, hogy a +3614591500-s telefonszámán az 1-es melléket választva a nap 24 órájában témák szerint menüpontokba rendezett tájékoztatás hallható, emellett a leggyakoribb kérdésekre adott válaszok a Klinikai Központ honlapján, ami ide kattintva érhető el.
Hétköznapokon 8 és 16 óra között személyesen a diszpécserek is elérhetők a 6-os gomb megnyomásával, náluk egy adott beteg állapotáról is lehet érdeklődni, erről tájékoztatást azonban csak az orvosi dokumentációban a beteg által megjelölt hozzátartozó kaphat - tudatták.
A hozzátartozókat arra kérik, hogy telefonon csak nagyon indokolt esetben érdeklődjenek, ha a beteg állapota engedi, vele tartsák a kapcsolatot, hiszen a napi vizitek során minden beteg részletes tájékoztatót kap a vele kapcsolatos tudnivalóról.
Kitértek arra is: a járványügyi helyzet miatt csak korlátozottan, speciális esetekben, kritikus állapotú vagy intenzív ellátást igénylő betegek esetében van lehetőség látogatásra, amelyet hétköznapokon munkaidőben az érintett klinika igazgatójával lehet egyeztetni.
Az engedélyezett látogatóknak a szükséges védőfelszerelést biztosítják. A fekvőbetegeknek - az intenzív és sürgősségi betegfelvételi osztályok kivételével - hetente két alkalommal küldhető csomag, amelyet a beteg nevével, szobaszámával ellátva az intézet portáján kell leadni - ismertették.
A közlemény szerint az információs vonalra azért van szükség, hogy a hozzátartozók kiszámítható módon információhoz juthassanak a legfontosabb gyakorlati kérdésekről, ugyanakkor az orvosok és ápolók minden figyelmüket a betegellátásnak szentelhessék.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre