A televíziós műsorok helyett szívesebben nézünk videókat, és többnyire mindegyik közben eszünk valamint.
A Samsung reprezentatív felméréséből kiderül, hogy az internetes tartalmakat többnyire egyedül, a sorozatokat már társaságban szeretjük nézni, és az evéshez is szívesen kapcsoljuk be a televíziót. A tartalomfogyasztási szokásokat vizsgáló kutatás rámutat, hogy sokan osztják meg a figyelmüket, vagyis egyszerre nézünk valamilyen műsort és a telefonunkat.
Kiderül, hogy a legtöbb magyar társaságban nézi a zenés szórakoztató, tehetségkutató műsorokat, a vetélkedőket és a valóságshow-kat, míg a filmeket és sorozatokat a párunkkal nézzük legszívesebben. De az életkor is befolyásoló tényező.
A megkérdezett legidősebb (50–65 éves) emberek többnyire egyedül ülnek le a televízió elé, és szívesebben néznek sportműsorokat. Velük ellentétben a fiatalabb korosztály (35–49 éves) több mint hatvan százaléka inkább az online videókat választják a televízió helyett, az meg fiatalabbak közül (18–35 éves) pedig szinte mindenki a rövid videókat választja.
Az evési szokások azonban nem változtak, ahogy a korábbi felmérésekben, úgy ezennel is megállapítható, hogy az emberek több mint fele fogyaszt valamilyen ételt televíziós műsor, film, sorozat vagy videó nézése közben. A kutatók szerint az étkezés és a kütyüzés mindig is erősen összekapcsolódik.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre