Keressünk pénzt a használt ruhákkal!
Nem tudjuk, mihez kezdjünk a gardróbban tornyosodó, használt ruhákkal? Itt az idő, hogy eladjuk őket! Így nemcsak helyet szabadítunk fel, hanem pénzt is kereshetünk. Mutatjuk, hogyan adhatjuk el gyorsan, jó áron!
Figyeljünk a profilunkra! Gondosan válasszuk meg a profilképünket és a bemutatkozó szöveget, mivel ez is növeli az esélyét annak, hogy a vásárlók tőlünk vásároljanak.
Nem lehet eléggé hangsúlyozni, mennyire fontos, hogy jó minőségű képeket készítsünk a ruhákról. Sokan egyszerűen kiterítve fotózzák, de akár vállfára akasztva vagy próbababára helyezve is készíthetünk a ruhákról képeket. Az is remek megoldás, ha felvesszük a ruhát a fotózáshoz. Nem kell, hogy az arcunk látszódjon; készíthetünk képeket nyaktól lefelé, vagy kitakarhatjuk az arcunkat egy képszerkesztő programmal.
Mielőtt feladjuk a hirdetést, keressünk rá az interneten, hogy mennyit érhetnek a ruháink. Ha azt szeretnénk, hogy gyorsan találjanak új gazdára, akkor érdemes az átlagos piaci áraknál alacsonyabb áron meghirdetni őket. Engedjük meg a vásárlóknak, hogy alkudozzanak, és tartsuk szem előtt, hogy az, ami már csak lom, és helyet foglal, jobb, ha nem marad a nyakunkon.
Ellenőrizzük a ruhák címkéit és méreteit, majd tüntessük fel ezeket az eladási hirdetésben. A leírásban szerepeljen a márka, az anyag, a méret, valamint a ruhák derék-, csípő- és vállszélessége. Ha a címke hiányzik vagy nehezen olvasható, használjunk mérőszalagot a pontos méretek meghatározásához.
Ha értékesebb vagy márkás ruhákat árulunk, érdemes lehet hirdetésre költeni. Az online piactereken gyakran ez csak pár száz forintos költséget jelent, de segítenek előrébb rangsorolni a termékeket, így nagyobb eséllyel találunk gyorsabban vevőt.
Ha több ruhát is árulunk, akkor érdemes akár csomagkedvezményt is adnunk, így nagyobb eséllyel vesznek tőlünk több dolgot. Összeállíthatunk például egy elegáns estélyi ruhát, cipőt és kiegészítőket tartalmazó csomagot, hogy inspiráljuk a vásárlókat.
Igyekezzünk minél gyorsabban válaszolni a kérdésekre. Ha néhány napig nem reagálunk, előfordulhat, hogy a vásárló időközben talált egy másik terméket a ruhánk helyett, vagy elveszíti a bizalmát, és nem vásárol tőlünk.
Az egyik legnagyobb kiadást a postázási költségek jelentik, ezért mindenképpen tüntessük fel a hirdetésben, hogy mikor és hol tudjuk személyesen átadni a ruhát. Ha postázást vagy futárszolgálatot kínálunk, jelezzük, hogy mely csomagszállítási pontokra tudjuk eljuttatni a csomagot.
Az értékelések és visszajelzések is fontosak, hiszen a pozitív visszajelzések is növelhetik az eladásaink számát. Törekedjünk arra, hogy udvariasan és gyorsan válaszoljunk a kérdésekre, tartsuk be az ígéreteinket, és gondoskodjunk a ruhák megfelelő csomagolásáról és a szállításáról.
Szöveg: Reiter Georgina – FANNY
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre