Itt találod azokat a szempontokat, amelyeket a választás, elköteleződés előtt mindenképpen mérlegelned kell, némi segítséggel, hogy melyik miért fontos. Ha pedig ezzel megvagy, látogass el a POS terminálok oldalra, ahol 30 másodperc alatt kitöltheted a kérdőívet, ami az általad megadottak szerint mutatja meg, melyik szolgáltatóval járhatsz a legjobban!

30 napos próbaidő

A próbaidőszak nagyon fontos, hogy kitapasztaljuk, valóban jól választottunk-e terminált és szolgáltatót, mielőtt elköteleznénk magunkat.

Ezalatt tudhatjuk meg, hogy a szolgáltató mennyire segítőkész, a szolgáltatás mennyire stabil, hogy maga a terminál mennyire kényelmesen és természetesen használható akár a kezelők, akár a vásárlók részéről.

Terminál telepítés 72 órán belül

Az igénylés után nyilván minél hamarabb szeretnénk a terminál előnyeit élvezni is, főleg azt, hogy plusz bevételt termel, és nem hetekig várni rá, amíg a szolgáltató embert talál arra, hogy telepítse azt.

Érdemes olyan szolgáltatót választani, ahol legfeljebb 72 órán belül már telepítik is a terminált.

Fotó: posterminalok.hu

Vásárlás jóváírás 24 órán belül

Minél gyorsabban jutunk a pénzünkhöz, annál könnyebb a jövőt tervezni: a fizetéseket, a raktár feltöltését, vállalkozóként a saját költéseinket és így tovább.

Értéknövelt szolgáltatások

Nem mindegy, hogy a terminállal egyszerűen csak el tudjuk fogadni a kártyás fizetéseket, vagy olyan plusz szolgáltatásokat is tudunk nyújtani, amik méginkább megkönnyítik a vásárlóink, ügyfeleink életét.

Ilyen lehet például az, hogy a terminálon keresztül lehetőségük van sárga csekket befizetni, feltölteni a telefonjukat vagy éppen kisebb mennyiségű készpénzt felvenni – mind olyan lehetőség, ami miatt így nem kell automatát keresniük, postára menniük és így tovább.

Ami még jobb, ha ezekkel a szolgáltatásokkal kedvezményre is szert tehetünk a szolgáltatónál, mert ezzel akár az alapdíjat is megspórolhatjuk.

Vissza nem térítendő állami támogatás

A 2016-ban bevezetett 80 ezer forintos, visszatérítendő támogatást még ma is igényelhetjük, igaz, hogy csak egyetlen szolgáltatónál – ez a Fizetési Pont. Ezzel a támogatással az első két évben minimalizálhatjuk a terminál üzemeltetésének költségét, miközben az előnyeit, a pluszbevételt szabadon élvezhetjük.

Nincs forgalmi elvárás

Főleg kisvállalkozásoknak lehet fontos, ahol alacsony a havi forgalom és kevés a kártyás fizető, hogy ne legyen fix havi minimum meghatározva ezekre a tranzakciókra, több szolgáltató ugyanis egyszerűen beszünteti a szolgáltatást, ha nem érünk el adott fizetési mennyiséget, akár forintban, akár darabszámban.

Kedvezményes számlavezetés

A számlavezetés díja megint egy olyan faktor, ami fix díj és csak az árajánlat-kéréskor derül ki, hogy mire számíthatunk – márpedig hosszú távon nem mindegy havi párszáz vagy párezer forint különbség, főleg a kisebb bevételű vállalkozások esetén.

Ingyenes terminál

Kiemelten fontos, hogy magáért a terminálért ne kelljen fizetnünk, hiszen jellemzően egyébként is havidíjat fizetünk. Több szolgáltató mégis elrejt ilyen díjakat, és külön pénzt kér azért, hogy telepítsék, üzembe helyezzék az eszközt.

1% alatti forgalmi díj

Bármilyen terminált választunk is, mindenképpen fizetnünk kell majd tranzakciós díjat. Ez persze nem az egyetlen szempont, a havidíj és más rendszeres költségek is komolyan befolyásolhatják, megéri-e az adott szolgáltatás, aranyszabály szerint mégis megéri olyat választani, ahol ez a díj 1% alatt van.

Ha kíváncsi vagy rá, hogy a fenti szempontok szerint melyik lehet a számodra leginkább megfelelő terminál és szolgáltató, látogass el a POS terminálok weboldalra, és 30 másodperc alatt egy egyszerű kérdőívet kitöltve megtudhatod, hogy milyen eszközt éri meg a legjobban igényelned!

(X)