A férfiasságuk miatt alacsony önértékelésű férfiak jobban adnak a külsőségekre, de csak akkor, ha autóválasztásról van szó – állítja egy tanulmány.
A University College London tanulmánya azt kívánta megvizsgálni, van-e igazság abban a közhelyben, hogy a drága sportautóval közlekedő férfiak kompenzálják nemi szervük átlagon aluli méretét. Beigazolódott, a kis hímvesszőjű férfiak inkább vonzódnak a sportautókhoz.
A megfigyelések szerint főleg azoknak a 30 év feletti férfiaknak váltak tetszetőssé a sportautók, akiknek azt sugallták, hogy kicsi a férfiasságuk. A felmérésben kétszáz 18–74 év közötti férfi vett részt, akiket a kutatás idejére megtévesztettek.
A résztvevőkkel elhitették, hogy viszonylag kicsi vagy nagy a férfiasságuk. Akiknek azt mondták, hogy az átlagos merev pénisz 18 centiméter hosszú – miközben egyébként 13-15 centis –, kicsinek érezték nemi szervüket. Ezt az érzést elültetve bennük faggatták őket a sportautókról. A megfigyelés érdekessége, hogy az önértékelésükben megtévesztett férfiak más luxuscikkek iránt nem kezdtek érdeklődni. További furcsaság, hogy amikor a fizetésüket, külsejüket, kapcsolataikat állították be átlagon alulinak, akkor nem nőtt az érdeklődésük a sportautók iránt, erre az igényre csak a pénisz mérete hatott.
A tudósok hozzáteszik, a luxus „autóipar nem hajlandó elismerni ezt a kapcsolatot”, pedig lehetséges, hogy „a férfi pszichében van valami specifikus, ami összeköti az autókat és a péniszeket”. A tanulmány egyébként még szakértői értékelésre vár.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre