
Ahogy már sosem láthatod: színesben az Erzsébet híd 1937-ből
Így nézett ki az Erzsébet híd 1937-ben.
Közösségi oldalán szavaztatta meg a Budapesti Közlekedési Központ a közösségi közlekedéssel utazókat, hogy 30, 90 vagy 60 perces jegyet vennének-e szívesebben. A többség a 60 perces jegyre voksolt.
A 60 perces jegy volt a legnépszerűbb a BKK szavazásán, a cég most úgy nyilatkozott, az időalapú, okostelefonon váltható jegyet a jövő év elején vezetnék be. Arról még nincs konkrét elképzelés, hogy mindez miként néz majd ki.
Az egyórás jeggyel nem kell majd minden átszálláskor új jegyet érvényesíteni. Tarlós István korábbi főpolgármester és Pintér Sándor belügyminisztermég 2019 tavaszán írt alá megállapodást, amely szerint e-személyivel, hallgatói kártyával, valamint utazási kártyával már 2020 végén lehetett volna időalapú jegyet venni - elevenítette fel az Index.
A BKK-t a Telex kereste meg és kérdezett rá, hogy mit szűrtek le az októberi szavazásból, valamint hogy mikor és milyen időalapú jegy bevezetése várható. A BKK válaszában közölte: előreláthatóan a jövő év, vagyis 2022 elején érkezhetnek az első időalapú mobiljegyek.
Az időalapú mobiljegyet Debrecenben már bevezették. A városban az előre megváltott jegyek 350 forintba, a járművezetőnél váltottak 450 forintba, az új, 60 perces jegyek pedig 400 forintba kerülnek.
Így nézett ki az Erzsébet híd 1937-ben.
Carl Lutz svájci diplomata védett házai ma is állnak, lakóik pedig gyakran mit sem tudnak otthonuk hősies múltjáról.
Óbudán újra római kori leleteket találtak, ezúttal a régi Szeszgyár területén.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre