
Mithrász-szentélyt emeltek ki egy óbudai munkaterületről - ilyet csak történelemkönyvekben láttál
Óbudán újra római kori leleteket találtak, ezúttal a régi Szeszgyár területén.
Közösségi oldalán szavaztatta meg a Budapesti Közlekedési Központ a közösségi közlekedéssel utazókat, hogy 30, 90 vagy 60 perces jegyet vennének-e szívesebben. A többség a 60 perces jegyre voksolt.
A 60 perces jegy volt a legnépszerűbb a BKK szavazásán, a cég most úgy nyilatkozott, az időalapú, okostelefonon váltható jegyet a jövő év elején vezetnék be. Arról még nincs konkrét elképzelés, hogy mindez miként néz majd ki.
Az egyórás jeggyel nem kell majd minden átszálláskor új jegyet érvényesíteni. Tarlós István korábbi főpolgármester és Pintér Sándor belügyminisztermég 2019 tavaszán írt alá megállapodást, amely szerint e-személyivel, hallgatói kártyával, valamint utazási kártyával már 2020 végén lehetett volna időalapú jegyet venni - elevenítette fel az Index.
A BKK-t a Telex kereste meg és kérdezett rá, hogy mit szűrtek le az októberi szavazásból, valamint hogy mikor és milyen időalapú jegy bevezetése várható. A BKK válaszában közölte: előreláthatóan a jövő év, vagyis 2022 elején érkezhetnek az első időalapú mobiljegyek.
Az időalapú mobiljegyet Debrecenben már bevezették. A városban az előre megváltott jegyek 350 forintba, a járművezetőnél váltottak 450 forintba, az új, 60 perces jegyek pedig 400 forintba kerülnek.
Óbudán újra római kori leleteket találtak, ezúttal a régi Szeszgyár területén.
A hangos forgalom alatt egy láthatatlan világ rejtőzik.
Budapest modern közlekedése mögött hosszú fejlődéstörténet van.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre