
Kelenföldre repült egy Angry Birds: őrület, amit ott művelt – Videó
Lehet a viccvonatot várta? Ezt látnod kell!
Pénteken megint forgalmi káosz volt a reggeli csúcsban, amiért ismét szitkozódtak a sofőrök. Mindeközben a pesti alsó rakpart szinte tátongott az ürességtől. A főpolgármester meg Prideot szervez.
A fővárosban való közlekedése már több napja elviselhetetlen. Ráadásul amióta lezárták a pesti alsó rakpart Margit híd és Erzsébet híd közötti szakaszát, és miközben egy pályafelújítás is zajlik a 4-6-os villamos vonalán, azóta az autósok csak kínlódnak, a városban kilométeres dugók alakultak ki – a rakparton pedig szinte senki sem sétálgat, se kánikulában, a 60 fokos betonon, se esőben. Kong az ürességtől.
Életemben nem álltam ennyit, mint az elmúlt egy hétben!
– fakadt ki az egyik autós a stábunknak. A forgalomban ragadt autósoknak egyöntetű volt a véleményük: a helyzet tarthatatlan.
A pesti rakpart lezárásának célja az volt, hogy a gyalogosok és biciklisek "visszakapják" a Duna-partot – de a tikkasztó hőség és az árnyékmentes szakasz miatt ez nem sok embert vonzott oda.
Semmi értelme az egésznek. 40 fokban az emberek nem sétálgatnak a napon.
– mondta István, aki így most csak a lezárások miatt, a járművében még jobban szenved. Zoltán, aki rendszeresen jár a budai rakparton, sem lát sok javulást:
„Ez katasztrófa! Ráadásul mivel a pestit lezárták, a budai rakpart kegyetlenné vált” – nyilatkozta lapunknak.
A fő gond nem csak a rakpart lezárása, hanem az, hogy egyszerre több, rosszul összehangolt városi beruházás is zajlik, ráadásul Budapest még mindig szenved az infrastruktúra hiányosságaitól. Kőrösi Koppány, a BP Műhely alapítója szerint hiányzik két új híd (Aquincumi és Galvani), egy új körút, és az M0-s körgyűrű befejezése.
Ha elesik az egyik híd, vagy történik egy baleset, egy órán belül áll a város.
– sorolja a városfejlesztési szakértő az okokat, amik miatt könnyen dugó alakul ki a magyar fővárosban.
Most pedig emellé tegyük hozzá, lezárják még a pesti alsó rakpartot is. Ezzel garantálható volt, hogy még komolyabb közlekedési dugóknak teszik áldozatául a budapesti autósokat.
Két és fél éve itt dolgozom a körúton. Mindig ez van. Teljesen mindegy, hogy van-e lezárás vagy sem, mindig katasztrófa!
– mondta Niki.
„Nincs olyan nap, hogy ne lenne dugó – hiába hétfő, péntek vagy kedd” – tette hozzá Alex.
De van, aki szerint az egész értelmetlen, más pedig már rezignáltan veszi tudomásul a „szokásos reggeli rémálmot”.
Egy óra alatt fent vagyunk Pesten, de a maradék kettőt bent a Kiskörúton állunk végig
– panaszkodtak a napi ingázók.
Lehet a viccvonatot várta? Ezt látnod kell!
A tűzoltók igyekeznek megszüntetni a forgalmi akadályt.
A szerelvényen tizenöten utaztak.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre