
Hét emberrel gyulladt ki egy kisbusz, rohantak a magyar tűzoltók
Szörnyen indult a nap.
A hatóság elnöke a Facebook-videóban hangsúlyozta: a jogszabályokat minden szolgáltatónak be kell tartania!
A fogyasztóvédelmi online konzultációban való részvételre buzdít a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság elnöke Facebook-videójában.
Német-Weingartner Lilla, a hatóság elnöke a Facebook-videóban hangsúlyozta: a jogszabályokat minden szolgáltatónak be kell tartania! Az állampolgárok jogos elvárása a gyors és hatékony ügyintézés. Mindig fontos a párbeszéd is: a cél nem a büntetés, hanem az, hogy időben felvegyék a telefont, s mindenki választ kapjon a kérdésére.
Most ön is elmondhatja a véleményét arról, hogy a hatóság szigorúbban lépjen-e fel azokkal a szolgáltatókkal szemben, amelyeknél a telefonos ügyintézés nem kezdődik el a jogszabályban előírt időn belül. Töltse ki a fogyasztóvédelmi konzultációt a fogyved.kormány.hu oldalon! Közös ügyünk a fogyasztóvédelem!
– mondta Német-Weingartner Lilla.
A Facebook-oldalon olvasható, hogy egyetlen szolgáltató sem várakoztathatja az ügyfeleit 5 percnél tovább a telefonos ügyintézés során. Jogszabály írja elő ugyanis, hogy az érdemi ügyintézésnek mennyi időn belül kell elkezdődnie.
Szörnyen indult a nap.
Döbbenetes jelenet fogadta a rendőröket.
A főváros a káosz szélére sodródott.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre