
Kisiklott egy utasokkal teli vonat: Többen meghaltak, a sérült pedig rengeteg
Legalább hét ember meghalt és 69 megsérült.
A hatóság elnöke a Facebook-videóban hangsúlyozta: a jogszabályokat minden szolgáltatónak be kell tartania!
A fogyasztóvédelmi online konzultációban való részvételre buzdít a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság elnöke Facebook-videójában.
Német-Weingartner Lilla, a hatóság elnöke a Facebook-videóban hangsúlyozta: a jogszabályokat minden szolgáltatónak be kell tartania! Az állampolgárok jogos elvárása a gyors és hatékony ügyintézés. Mindig fontos a párbeszéd is: a cél nem a büntetés, hanem az, hogy időben felvegyék a telefont, s mindenki választ kapjon a kérdésére.
Most ön is elmondhatja a véleményét arról, hogy a hatóság szigorúbban lépjen-e fel azokkal a szolgáltatókkal szemben, amelyeknél a telefonos ügyintézés nem kezdődik el a jogszabályban előírt időn belül. Töltse ki a fogyasztóvédelmi konzultációt a fogyved.kormány.hu oldalon! Közös ügyünk a fogyasztóvédelem!
– mondta Német-Weingartner Lilla.
A Facebook-oldalon olvasható, hogy egyetlen szolgáltató sem várakoztathatja az ügyfeleit 5 percnél tovább a telefonos ügyintézés során. Jogszabály írja elő ugyanis, hogy az érdemi ügyintézésnek mennyi időn belül kell elkezdődnie.
Legalább hét ember meghalt és 69 megsérült.
Két gyermek édesanyja hunyt el.
Peruban meghalt egy hajléktalan
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre