A fogyasztóvédelmi konzultációban való részvételre buzdít a szakhatóság

A hatóság elnöke a Facebook-videóban hangsúlyozta: a jogszabályokat minden szolgáltatónak be kell tartania!



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2025.05.07.
Módosítva: 2025.05.07.
magyarország kormánya facebook fogyasztóvédelem

A fogyasztóvédelmi online konzultációban való részvételre buzdít a Nemzeti Kereskedelmi és Fogyasztóvédelmi Hatóság elnöke Facebook-videójában.

Német-Weingartner Lilla, a hatóság elnöke a Facebook-videóban hangsúlyozta: a jogszabályokat minden szolgáltatónak be kell tartania! Az állampolgárok jogos elvárása a gyors és hatékony ügyintézés. Mindig fontos a párbeszéd is: a cél nem a büntetés, hanem az, hogy időben felvegyék a telefont, s mindenki választ kapjon a kérdésére.

Most ön is elmondhatja a véleményét arról, hogy a hatóság szigorúbban lépjen-e fel azokkal a szolgáltatókkal szemben, amelyeknél a telefonos ügyintézés nem kezdődik el a jogszabályban előírt időn belül. Töltse ki a fogyasztóvédelmi konzultációt a fogyved.kormány.hu oldalon! Közös ügyünk a fogyasztóvédelem!

– mondta Német-Weingartner Lilla.

A Facebook-oldalon olvasható, hogy egyetlen szolgáltató sem várakoztathatja az ügyfeleit 5 percnél tovább a telefonos ügyintézés során. Jogszabály írja elő ugyanis, hogy az érdemi ügyintézésnek mennyi időn belül kell elkezdődnie.

 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás