
Símaszkos alakkal gyűlt meg a baja, ez lett a vége
Nem hiszed el, hol akadt egymásba a két férfi.
Ennek a cégnek már mintegy 200 károsultja van.
Az NKFH újabb figyelmeztetést adott ki csalók tevékenységével kapcsolatban, azonban ezúttal nem online követik el a visszaéléseket.
A hatósághoz érkezett legutóbbi bejelentés szerint egy tűzhely szerelését kérte az ügyfél egy interneten talált szolgáltatótól – írja az NKFH. – Az illető a készülék megjavítása helyett annak teljes cseréjét ajánlotta, és a kiszállási díjat sem közölte előre, hanem utólag számlázta ki. Az ügyfél az irreálisan magas összeg után kezdett el gyanakodni, és jelentette az esetet. Ennek a cégnek már mintegy 200 károsultja van, és a nevüket folyamatosan változtatják.
Nem hiszed el, hol akadt egymásba a két férfi.
"Minden lehetséges módon támogatjuk Ukrajnát! Feltétel nélkül"
A kisfiú édesanyja a Metropolon keresztül kér segítséget.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre