A sárga címkés termékek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek.
Egy szupermarket dolgozója megosztotta az igazságot a sárga címkékkel jelölt termékekkel kapcsolatban. Mint ismert, ezeket a leárazásokat a világ számos pontján arra használják a boltok, hogy ne menjenek kárba az olyan termékek, amelyek közel állnak a felhasználhatósági határidőhöz vagy a lejárati dátumhoz.
A sárga címkés termékek egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az akcióvadászok körében. Sokan már arra is figyelnek ezzel kapcsolatban, hogy mikor kell érkezni a boltba, nehogy lemaradjanak. A Co-op egyik brit alkalmazottja most segíteni akar azzal, hogy elmondja, náluk mikor teszik ki a sárga címkés termékeket a polcokra – írja a Mirror.
Egy Facebook-csoportban tálalt ki arról, hogy az üzleteikben délután 3 órakor kezdődik a folyamat. Először a fánkok és a sütemények kapnak sárga címkéket. Ettől az időponttól kezdve ezeknek a termékeknek az árát általában a felére csökkentik. A szupermarket dolgozója azt is elárulta, hogy ezután kezdik el azoknak a termékeknek az árát tovább csökkenteni, amit előző nap már felcímkéztek.
Este 6 órakor pedig azoknak a termékeknek az árát viszik lejjebb, amelyeket még aznap el kell fogyasztani.
Ezeknek az ára 75 százalékkal csökken, szóval például kenyeret fillérekért vehetünk. Ez a leárazás a kiflikkel, zsemlékkel kezdődik, majd a pékáruktól egészen a hűtős termékekig tart.
Ezek általában gyorsan elmennek
– tette hozzá. A folyamat pedig másnap 3 órakor újra elkezdődik.
Kiemeli, hogy minden szupermarketben máskor kezdik el csökkenteni a termékek árát, a folyamat azonban hasonló módon történhet.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre