
Több százezer felhasználó érintett: összeomlott a Microsoft rendszere
900 ezer felhasználó panaszolta be a rendszert.
Tavaly 21 500 vonatokon és buszokon elhagyott tárgyat adtak le a MÁV-Volán-csoportnál, ezek közül csaknem 12 ezer került vissza a tulajdonosához – közölte a MÁV Zrt. pénteken az MTI-vel.
Azt írták, a járműveken és állomásépületekben többnyire telefont, pénztárcát, bankkártyát és iratokat, táskát, bőröndöt, könyvet, sapkát, sálat, szemüveget, esernyőt és ékszert felejtenek az utasok.

A tájékoztatás szerint a legértékesebb elhagyott tárgyak nagyságrendileg néhány százezer forintot értek, ezek között szerepeltek műszaki cikkek – mobiltelefon, okosóra, laptop –, de az elmúlt évben találtak elektromos rollert, kerékpárt, gitárt és hegedűt is.
Emlékeztettek arra, hogy a MÁV-Volán-csoport 2022 tavasza óta vezeti közös adatbázisban az elveszett tárgyak listáját. Ezek a rögzítést követően egyből megjelennek a MÁVDIREKT rendszerében, így lényegesen könnyebb a talált tárgyak fellelése, függetlenül attól, hogy vonaton, buszon vagy valamely állomáson felejtette az utas.
A tárgyakat az adott állomáson 8 napig, azt követően a kijelölt gyűjtőhelyeken általában 90 napig őrzik.

900 ezer felhasználó panaszolta be a rendszert.

Egy utolsó kívánságot fogalmazott meg az anyuka.

A helyszínre a tűzoltók mellett vízszállító is rohant.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.