Vicces videóval köszöntötte a havat a Magyar Közút Zrt. – Ezen nevet az egész internet!

Meghódította a közösségi médiát a Magyar Közút Nonprofit Zrt. Vicces videóikkal az a céljuk, hogy egyszerre tanítsanak és szórakoztassanak, miközben beavatják követőiket munkájuk részleteibe.



Megosztás
Szerző: Kis Dalma Róza
Létrehozva: 2023.01.23.
havazás videó TikTok közút

A hétvégén megérkezett az igazi tél, aminek nemcsak a kirándulók, de a Magyar Közút munkatársai is örülnek. A Nonprofit Zrt. tárt karokkal várta már a havat, melyre több vicces videóval is utaltak. A tegnap kitett, csütörtökön készült hókotrós videójukat azonban osztatlan siker övezte: már több, mint 150 ezren látták a TikTokon, ami nem is véletlen, hiszen mindig találóan, vicces hangalámondással töltik fel őket.

A téli időjárás beköszöntével folyamatosan dolgoznak a közút munkatársai Fotó: Grzegorz Momot

Folyamatosan dolgoznak

Végre itt a tél, lehet tolni a Bakonyban is! 

– írták a videó alá. Hozzátették:

Hétvégére az évszaknak megfelelő idő lesz, úgyhogy mi folyamatosan dolgozunk majd, de az autósoknak is érdemes lesz óvatosabban vezetni

A poszt alatt kiemelték, hogy főként azon autósoknak ajánlják megnézésre a videót, akik évről évre szóvá teszik, hogy „nem láttak idén hókotrót”, vagy hogy „a Magyar Közút felkészült a télre, csak a hóra nem”.

@magyarkozut Azazz, végre itt a tél, lehet tolni a Bakonyban is (csütörtöki felvétel)! Hétvégére az évszaknak megfelelő idő lesz (értsd havazni fog), úgyhogy mi folyamatosan dolgozunk majd, de az autósoknak is érdemes lesz óvatosabban vezetni. Nem láttam/láttam hókotrót, felkészültetek a télre csak a hóra nem, túrjad a havat és társai kommentelők csekkolják az ilyen bejegyzésekről készült videónkat (rögzítjük, hogy ne kelljen keresgélni). #magyarkozut #nekedbe #fyp ♬ eredeti hang - Máté Csordás

Tanít és szórakoztat egyszerre

A Magyar Közút honlapján megjelent cikk szerint a vicces és kreatív videókkal az a céljuk, hogy eljuttassák a fontos üzeneteiket a fiatalabb generációk számára. Több, tanítócélzatú posztot is megosztanak felületeiken, például, hogy milyen munkarend és módszer szerint dolgoznak a hókotrók és a Magyar Közút munkatársai.

Nagy siker a közösségi médiában

A Magyar Közút egyébként az egyik legaktívabb hazai vállalat a közösségimédia- platformokon: 2013-ban indította el a hivatalos Facebook-, 2017-ben az Instagram-oldalát, 2018-ban a YouTube-csatornáját és az elsők között jelent meg a TikTokon is. Alig egy év leforgása alatt mára elmondható, hogy az egyik legtöbb követővel és legnagyobb eléréssel rendelkező hazai vállalati profilt építették fel. A sikert mi sem bizonyítja jobban, mint hogy már közel 60 ezren követik az oldalt TikTokon, és 53 ezerre nőtt a követőtáboruk Instagramon is.

 

 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás