Kiderítettük! Ezekért a termékekért állt kilométeres sor a bútoráruház előtt

Vírusként terjedt el a neten az a fotó, amin a kéthetes bezárások előtt, kilométeres sorban vártak az emberek arra, hogy bejuthassanak a bútorboltba. Kiderítettük, mit kerestek ennyien!



Megosztás
Szerző: Komáromi Bence
Létrehozva: 2021.03.09.
vásárlási láz

Körbejárta a netet a fotó, amin óriási tömeg áll a hétvégén sorban az egyik IKEA-áruház előtt. A roham teljesen értelmetlennek tűnik, mert a bezárás csak rövid időre szól, ráadásul a bolt online kiszállítása a következő két hétben is elérhető lesz. A Metropol megkereste kérdéseivel az áruházláncot, és kiderült: a konyhához és tároláshoz szereztek be a legtöbben holmikat.

- A hétvége során a legnépszerűbb termékek a konyhákhoz illetve a tárolási megoldásokhoz kapcsolódó elemek voltak. A tárolókhoz illetve a konyhabútorokhoz köthető lábak és kiegészítők nagyon keresettek voltak - mondta el lapunknak Münzner Tímea, az IKEA Budapest Örs vezér téri áruházvezető-helyettese.

Az öt legnépszerűbb termékek az elmúlt héten a következőek voltak:

  • táska: nagy méretű, erős anyagból készült bevásárlószatyor - ennek köze lehet ahhoz, hogy egyre gyakoribb a pánikvásárlás, ahhoz pedig szükség van nagy zsákra...
  • konyhai sarokpánt: meglepő, de rengetegen vásároltak a hétvégén konyhai sarokpántot, ez segíti, hogy a szekrények ajtaja megfelelően nyíljon ki.
  • étkészlet elemei: sokan megijedhettek, hogy ha nem lehetne ételt házhoz rendelni, akkor az otthon főzött ételeket valahogy el kell vinniük magukkal a munkahelyükre. Aztán kiderült, hogy lehet házhoz rendelni, fölösleges volt a pánik.
  • izzó: a led izzók évek óta divatosak, most úgy tűnik, hogy a kéthetes szigorítás alatt több idejük lesz az embereknek kicserélniük az izzóikat otthonaikban...
  • elemek: sokan betáraztak elemekből is a távirányítókhoz - például hogy mindig legyen pót elem sorozatnézés közben...
  • Az áruházlánc nagy népszerűségnek örvend itthon, az emberek képesek akár órákat is sorban állni a bejutáshoz Fotó: Metropol/SL

    Az áruházlánc képviselője elmondta lapunknak azt is, hogy a járvány ideje alatt milyen termékekre nőtt meg a kereslet.

    - Az otthon vált életünk egyik legfontosabb helyszínévé az elmúlt 12 hónap alatt, ehhez kapcsolódóan látunk változást abban, amit a vásárlóink keresnek. Nőtt az érdeklődés az otthoni munkavégzéshez és az otthoni oktatáshoz köthető termékek iránt, de természetesen a tárolási és ételtárolási megoldások is népszerűvé válnak - fejtette ki Münzner Tímea.









    Top hírek





    Hírlevél-feliratkozás