Úgy érzi, méltánytalanul bírálják, akárcsak a férjét.
Meghan Markle márciusban bejelentette új életstílusmárkája, az American Riviera Orchard elindítását. Akkor Harry herceg montecitói kastélyában forgattak egy rejtélyes videót, amelyben a sussexi hercegné volt látható, amint éppen a konyhában tüsténkedik.
Hamarosan kiderült, mit főzött ki a kétgyermekes anyuka, szó szerint és átvitt értelemben is. Az új üzleti vállalkozásban konyhai és háztartási eszközök mellett saját olajjal, dióvajjal, lekvárral és befőttel rukkolt ki, valamint otthoni lakberendezési sorozat bevezetését tervezte. Az új márka körüli felhajtás azonban hamar elcsitult, különösen a termékek gyenge fogadtatása után.
Meghan sírva fakadt, amikor megtudta, hogy az új lekvárját széles körben kigúnyolták, mert drága és nincs benne semmi különös
– mondta Tom Quinn királyi szakértő, aki szerint férjéhez hasonlóan a hercegné is úgy érzi, hogy az emberek méltánytalanul kritizálják.
A királyi család bennfentese úgy véli, Meghan most megpróbál új követőket szerezni a márkának, chatműsorokban és podcastokban is népszerűsítve a termékeket. A Mirror szerint a 42 éves hercegné kétségbeesetten szeretnejavítani az imázsán mind az Egyesült Államokban, mind Nagy-Britanniában.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre