
A klímatudomány üzenete egy élhető jövőért – beszélgetéssorozat
Világképünk átalakítása – Hogyan fogalmazzuk újra gazdasági és társadalmi céljainkat? – többek között ezekkel a kérdésekkel foglalkoznak a résztvevők.
– Egy halálfélelemről szóló rövid előadás után meghallgatjuk a résztvevők egyéni szituációit, és elbeszélgetünk a lehetőségekről – olvasható az Ars Moriendi Egyesület eseményének a leírásában.
„Kedves Érdeklődők! Sok kérést kaptunk online programok indítására is. Ezért úgy határoztunk, hogy kezdésképp egy rövid előadással egybekötött online beszélgetéssel kezdjük. A téma sajnos sokaknál aktuális: hogyan készüljünk, hogyan éljük meg az ünnepeket súlyos beteggel a családban?
Az advent hetei és a közelgő karácsony, a család és a szeretet ünnepe az év legnehezebben megélhető időszaka, amikor valakit, akit nagyon szeretünk, készülünk elveszíteni. Látjuk, ahogy fogy, veszít az erejéből, netán állandó fájdalmai is vannak. Amikor úgy kellene boldog új évet kívánni, hogy sejtjük, nem az lesz. Várunk szeretettel mindenkit, akinek erre szüksége van!”
A beszélgetés adományalapú és regisztrációköteles! Az adományokból az egyesület működését és a családok látogatását finanszírozzák. A beszélgetést Beke Éva hospice gyakorlattal rendelkező mentálhigiénés munkatárs vezeti.
Regisztrálni az [email protected] e-mail-címen vagy a honlapon lehetséges: https://www.arsmoriendi.hu/kapcsolat/
Időpont: december 8. 17–18 óra között
Világképünk átalakítása – Hogyan fogalmazzuk újra gazdasági és társadalmi céljainkat? – többek között ezekkel a kérdésekkel foglalkoznak a résztvevők.
A Fókusz Közösségi Tér – Én/idő program szeretettel vár mindenkit, aki kikapcsolódna, beszélgetne.
A program célja, hogy játékosan hívják fel a figyelmet a felelős közlekedésre – nemcsak a járművezetők, hanem a gyalogosan, rollerrel vagy biciklivel közlekedő gyerekek, fiatalok számára is.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre