Felmérték, hogy mennyire hatékony az online olvasástanítás

Milyen hatással volt az időnkénti online vagy távolléti oktatás az olvasástanítás hatékonyságára? – olvasható a Dyslexiás Gyermekekért Egyesület eseményének a leírásában.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2022.02.23.
Fejlesztés

A harmadik osztályos tanulók körében végzett kutatásról és az eredményekről Sipos Zsóka, Bóna Judit és Mihály Orsolya számol be.

Fotó: Shutterstock

Az előadókról:

Sipos Zsóka – logopédus, okleveles gyógypedagógus, Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat, Meixner Alapítvány

Bóna Judit – egyetemi docens, ELTE BTK alkalmazott nyelvészeti és fonetikai tanszék, gyermeknyelvi kutatócsoport

Mihály Orsolya – fejlesztőpedagógus, Érdi SZC Kós Károly Technikum

Időpont: február 23., 18 óra

További részleteket itt tudhatsz meg.









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás