Milyen hatással volt az időnkénti online vagy távolléti oktatás az olvasástanítás hatékonyságára? – olvasható a Dyslexiás Gyermekekért Egyesület eseményének a leírásában.
A harmadik osztályos tanulók körében végzett kutatásról és az eredményekről Sipos Zsóka, Bóna Judit és Mihály Orsolya számol be.
Az előadókról:
Sipos Zsóka – logopédus, okleveles gyógypedagógus, Fővárosi Pedagógiai Szakszolgálat, Meixner Alapítvány
Bóna Judit – egyetemi docens, ELTE BTK alkalmazott nyelvészeti és fonetikai tanszék, gyermeknyelvi kutatócsoport
Mihály Orsolya – fejlesztőpedagógus, Érdi SZC Kós Károly Technikum
Időpont: február 23., 18 óra
További részleteket itt tudhatsz meg.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre