
Adótanácsadás: Miért éri meg, és hogyan segíthet a vállalkozásodnak? (x)
Az adótanácsadás, amely nemcsak a kötelező jogszabályi megfelelést segíti elő, hanem jelentős anyagi előnyökkel is járhat.
Mindegy, milyen területen működik egy vállalkozás, egészen biztosan óriási versennyel kell szembenézni. (X)
Gombamód szaporodnak az új márkák és cégek, a potenciális ügyfelek pedig csak kapkodják a fejüket. Egy ismeretlen brandnek akkor lehet esélye a sikerre, ha képes jó szájhagyományt kialakítani és pozitív képet sugározni magáról. Ehhez az szükséges, hogy valóban értéket teremtsen – cikkünkből kiderül, miként.
Mi lehetne annál értékesebb, mint hogy megértjük a célközönség problémáit, és azokra használható, működőképes megoldásokat kínálunk? Ez az értékteremtés alfája és omegája, amit azonban nem is olyan könnyű megvalósítani. Először is pontosan tudnunk kell, hogy kik alkotják a célközönségünket, és ők milyen kihívásokra keresnek megoldást.
Ezután az ügyfélélményt kell maximumra pörgetnünk. Ide tartozik, hogy a cégünk könnyen elérhető, az ügyfélszolgálatunk pedig támogató és segítőkész. A potenciális és meglévő ügyfelek értékelik azt is, hogy a kérdéseikre, kéréseikre a lehető leghamarabb válaszolunk. Ennek ellenkezője komoly presztízsveszteséget okozhat.
Sok cég követi el azt a hibát, hogy az első sikerek után hátradől elégedetten. Ennek csak egyféle kimenetele lehet: lemaradás a versenytársaktól. Ők ugyanis folyamatosan fejlesztenek, keresik az innovatív megoldásokat, így garantáltan faképnél hagynak minket.
Mindegy, mennyire jó a termékünk, szolgáltatásunk jelen pillanatban, egész biztosan lehetne rajta javítani. Hogy miként? Nos, kérdezzük meg az ügyfeleket, hogy ők milyen fejlesztéseket látnának szívesen. Az is egy jó megoldás, ha a fél szemünket mindig a konkurencián tartjuk, és ellessük a jó praktikákat, érdekes innovációkat.
Az employer branding magyarul munkáltatói márkát jelent. A kifejezés arra utal, hogy egy cégről mit gondolnak az ott dolgozók, illetve azok, akik állást keresnek. Ezen a téren úgy teremthetünk értéket, ha figyelmet fordítunk a vállalkozáson belüli tényezőkre és a munkavállalói elégedettségre. Például azzal, ha egységes vállalati kultúrát alakítunk ki, és ezt a gyakorlatban is megvalósítjuk.
Aligha számítunk majd értékes munkahelynek, ha a döntések és a cégvezetés nem átlátható, ha nincsenek hosszú távú karrier- és fejlődési lehetőségek, vagy ha a belső kommunikáció egyoldalú. Arra is ügyeljünk, hogy milyen a hírünk a nagyvilágban: a reputációmenedzsment célja, hogy pozitív megítéléssel találkozzon az, aki rákeres a mi cégünk nevére.
Olyan világban élünk, amikor ezer és ezer különböző értéket vallanak az emberek. Nehéz közös nevezőt találni, amivel mindenki azonosulni tud, a fenntarthatóság és a társadalmi felelősségvállalás azonban ilyenek. Csak akkor fordíthatjuk ezt a cégünk előnyére, ha a hangzatos szólamok helyett valódi tettek állnak mögöttünk. Mi tartozhat ide? Például a fenntartható működés, a jótékonyság, a közösségek támogatása, a környezetvédelem kiemelt kezelése és persze a munkavállalói jólét biztosítása.
A CSR-t (Corporate Social Responsibility, Vállalati Társadalmi Felelősségvállalás) szem előtt tartva arra kell törekednünk, hogy a profitszerzés mellett a közösségre és a környezetre is pozitív hatást gyakoroljunk. Ez vezet el a fenntarthatósághoz, vagyis ahhoz, hogy a jelen generációk szükségleteit kielégíthessük anélkül, hogy ezáltal veszélyeztetnénk a jövő generációk életkörülményeit.
Először is érdemes tisztázni, hogy mit értünk tartalommarketing alatt. Nos, ide tartozik minden olyan marketingeszköz, amivel az a célunk, hogy a célközönségünk számára értékes és releváns tartalmakat biztosítsunk. Ezek lehetnek blogposztok, letölthető e-könyvek vagy akár videók is. A lényeg, hogy ezekben ne a konkrét értékesítési cél domináljon, hanem olyan információkat adjunk át, melyek megoldást nyújthatnak a célközönség problémáinak megoldásához.
Ha ezt jól csináljuk, és valóban minőségi tartalmakat kínálunk az érdeklődőknek, akkor hosszú távon úgy tekintenek majd a cégünkre, mint a téma szakértőire. Ez pedig hozzájárulhat ahhoz, hogy az emberek a mi termékünket, szolgáltatásunkat ajánlják a barátaiknak, ismerőseiknek. Talán mondani sem kell, hogy mindez mennyivel hatékonyabb és persze olcsóbb, mint hirdetések útján bevonzani az új ügyfeleket.
Lehet azonban akármilyen jó a tartalmunk, ha nem tudjuk eljuttatni a célközönséghez. Itt jön a képbe a keresőoptimalizálás, amivel elérhetjük, hogy a weboldalunk egyes kulcsszavaira kiváló helyen szerepeljen a Google és más keresők találati listáján. Még a közösségi oldalak világában is igaz, hogy az emberek legtöbbször egy Google-kereséssel indítják az információvadászatot. Itt kell tehát erősnek lennünk a jó helyezéssel, és itt van lehetőségünk profi tartalommarketinggel megragadni a figyelmüket.
Ezzel együtt lényeges, hogy a céges kommunikáció egységes legyen minden platformon. Ennek bástyája értelemszerűen a honlapunk, de ugyanígy értéket kell közvetítenünk a Facebook-oldalunkon vagy a hírleveleinkben, és a többi csatornán is. Ez már komplex, átgondolt tartalommarketinget igényel, amihez akár profik segítségét is igénybe vehetjük.
Nem elég egyszer meghatározni a céges értékeket, és néhanapján közzétenni valamit ezzel kapcsolatban. Valódi értéket kell teremtenünk, ami mellett aztán szívvel-lélekkel kiállunk, és ennek tükrében alakítjuk ki a tartalommarketingünket is. Hiszen a fenntarthatóság, a CSR és az ügyfélkezelés mellett az is kulcsfontosságú, hogy mit gondolnak rólunk a meglévő és potenciális ügyfelek.
(X)
Az adótanácsadás, amely nemcsak a kötelező jogszabályi megfelelést segíti elő, hanem jelentős anyagi előnyökkel is járhat.
Az építőiparban dolgozó vállalkozók és kivitelezők jól tudják: egy-egy munkafolyamat során számos olyan tényező merülhet fel, amiből később kártérítési igény származhat.
Akár baráti látogatásról, akár rövid nyaralásról legyen szó, a jól pakolható, ugyanakkor kellőképpen kényelmes táska elengedhetetlen a boldogsághoz.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre