Nagy Antal szerint kereskedelmi szempontból is az ökotermékek gyártásában van a jövő. Ma már nemcsak az a fontos, hogy rövid távon hasznot generáljanak valamivel, hanem az is, hogy az fenntartható módon történjen, ugyanis ez az egész emberiség érdeke is.
Napjainkban a környezetvédelem már nem pusztán egy divat, hanem egy elengedhetetlen kötelesség. A világ, amelyben élünk folyamatosan ki van téve az ember pazarló életmódjának. Nagy Antal, a Brillance Tisztítószer Gyártó Kft. ügyvezető igazgatója, szerint hamarosan minden forgalmazónak be kell látnia, hogy hosszú távon csak fenntartható öko- termékeket lehet gyártani, ahhoz, hogy a földön legyen jövőnk.
„Vagy rendbe tesszük a dolgokat vagy belefulladunk. Az elmúlt években ismertem fel, hogy a környezettudatos jövőt mi építjük itt és most, nem várhatunk másokra. Ez nemcsak gazdasági kérdés, ma már nem az a szempont, hogy rövid távon hasznot generáljunk valamivel, hanem az is, hogy azt fenntartható módon tegyük. Mindegy, hogy valaki hisz az emberek által okozott klímakatasztrófában vagy nem, a környezetvédelem nem lehet kérdés. Ezért 2019-ben már erősen az öko- termékek fejlesztésével foglalkoztunk, jelenleg is a cégben lévő, nagyjából 100 kísérlet mindegyiknél a fő motívum az, hogy hogyan lehet azt a problémát környezettudatosan megoldani” – fejtette ki Nagy Antal.
„Elmondhatom, hogy nem csak cégünknek de önnek, az ismerőseinknek, az országnak és az emberiségnek is ez a jövő. Minden iparági szereplőnek legyen az gyártó, termelő, szolgáltató cég határozott lépéseket kell tenni a környezetvédelem felé és minél gyorsabban” – mondta Nagy Antal, aki hozzátette, hogy a fenntarthatóság érdekében terveznek például esővízből tisztítószert gyártani. A cél érdekében semmilyen, akár elsőre őrült ötletnek tűnő dolgot nem vetnek el.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre