
Ez történik velünk a halál után – felkavaró üzenet a túlvilágról
Mutatjuk, mire lehet számítani.
A keresőoptimalizálás (rövidítve: SEO) nem más, mint az a folyamat, amikor egy weboldal tartalmát lényegében úgy alakítjuk, hogy minél magasabb helyet érjen el a keresési találatokban. (x)
A SEO szorosan összefügg néhány marketing eszközzel, melynek alapja a linképítés és a tartalomépítés. Weboldal készítés után a minél jobb eredmény elérése érdekében jó minőségű látogatókra van szükség. A Google kereső célirányos látogatókat vonzz a weboldalunkra, így nem kell más, mint egy hatékony online marketing, és már ügyfelekké is válhatnak a korábban csak érdeklődők. Vajon, hogyan növelhetjük hatékonyan a weboldalunkra látogatók számát? A válasz egyszerű: a megfelelő kulcsszavak kiválasztásával és a helyezés javításával.
A keresőmarketing (angolul: Search Engine Marketing, rövidítve: SEM) nem más, mint a keresőtalálatok felhasználása marketing célokra. A keresőmarketing olyan stratégiákat is bevet, amelyeket a keresőoptimalizálás nem. Míg az utóbbi a keresőket és a találatokat természetes úton igyekszik megragadni, addig a SEM a találatok közé való besorolásért közvetlenül fizet is. Általában azért kínálják fel a keresők az extra bevétel miatt ezt a lehetőséget, hogy a jó minőségű találatok biztosan a lista elejére kerülhessenek.
A céges weboldalak többségének magától értetődően az a célja, hogy értékesítsen. Az eladás maximalizálásából kifolyólag ezt a folyamatot több részre, illetve kisebb célokra lehet felosztani. Gyakran alkalmazzák ezeken az oldalakon azt a technikát, amikor ahelyett, hogy egyből vásárlásra buzdítanának, egyszerűbb és barátságosabb alternatívákat kínálnak fel. Ilyenek például a következő mondatok: ,,Amennyiben kérdése van, bátran keressen minket” vagy ,,Iratkozzon fel hírlevelünkre”. A kommunikációnak ezen formája tulajdonképpen a keresőmarketing.
Sokan nem veszik figyelembe azt a tényt, hogy a keresőoptimalizálás önmagában még csak a célirányos látogatók számát növeli. A SEO gyakran hetek, hónapok alatt hozza meg a várt eredményeket. Számos esetben nincs időnk arra, hogy hosszú hónapokat várjunk a honlapunkra látogató ügyfelekre, így ha minél előbb szeretnénk bevételt szerezni és népszerűsíteni weboldalunkat, akkor érdemes bevetni a SEM fogásait.
(x)
Mutatjuk, mire lehet számítani.
Lehet, eddig bele sem gondoltál, mi állhat a háttérben!
Lázár séf módszere egyszerű és nagyszerű!
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre