Guiness-rekordokat döntenek, milliárdos cégek szponzorálják őket, világsztárok rajonganak értük, nekik pedig nincs más dolguk, mint „cukinak” lenniük.
A négylábúak sokszor nagyobb sztárok a közösségi médiában, mint az emberek. A The Business Insider összegyűjtötte a 22 legnépszerűbb kisállat influenszert,akik meghódíották a facebook, az Instagram és a TikTok közönségét.
A “legkevesebb” – 2,2 millió - követője Coby-nak, a macskának van, aki egy gyönyörű rövidszörű brit cica. Gazdája, Rebecca Schefkind csak poénból hozott létre egy Instagram profilt a macskájának. Rövid időn belül azonban több, mint egymillió követője lett Coby-nak, így ő is komolyabban vette a feladatot már csak azért is, mert remgeteg szponzor jelentkezett nála és különböző márkákkal is jó üzletet kötött.
Esther, a csodamalac két és fél mázsát nyom annak ellenére, hogy miután világra jött, a tulajdonosai azt hitték, hogy egy törpemalac. Mivel kiderült, hogy normális méretű lett, a gazdik elvitték egy hatalmas farmra, ahova azóta rengeteg elveszett, beteg, kidobott állatot tudtak befogadni Esther 2,1 millió rajongójának köszönhetően, akik eddig több, mint százmillió forinttal támogatták a kezdeményezést.
A Harlow and Sage Instagram oldalon a gazdik alapvetően a két kutyus, a weimari vizsla és a tacskó közti kivételes barátságot akarták megmutatni a világnak. Sage sajnos az örök vadászmezőkön futkos 2013 óta, de Harlow azóta új barátokra tett szert: a két törpetacskóra, Indiánára és Reese-re, akiket 2,3 millióan követnek. Gazdáik azóta elindítottak egy másik Instagram profilt, amelyen otthont és szeretetet kereső örökbefogadásra váró kis kedvencek fotóját teszik közzé és adományokat gyűjtenek állatmenhelyeknek.
Waffles, a macska a gazdái bevallása szerint egy kis árva vakarcs volt, amikor rátaláltak, de azóta meghódította az internetet hatalmas szemeivel, hátracsapott füleivel és tökéletesen kerek pofikájával. 3,3 millióan követik a profilját, és olyan cégek kötöttek vele szerződést, mint az Intel, a PBS vagy a Fresh Step macskaalom gyártói. Waffles a Forbes szerint az elsőszámú kisállat influencer volt 2017-ben megelőzve az olyan sztárokat, mint Manny, a francia bulldog, Lil Bub, Nala és Jiff Pom.
Venus, a kétarcú cica arca olyan, mintha az Operaház Fantomjából lépett volna elő. A most 4,5 millió rajongóval büszkélkedhető négylábú 2012-ben keltette fel először az internet közösségének figyelmét. Gazdái elmondták, hogy Venus különleges külsejét egy rendhagyó génmódosulatnak köszönheti: a cica sejtjei kétféle DNS-t tartalmaznak, ennek köszönhető, hogy az arca „kétszínű” lett, amitől egyedi és senki mással össze nem téveszthető lett.
A listát 31,4 millió követővel Jiff Pom, a törpespicc vezeti, aki kétszer is megdöntötte a gyorsasági Guiness világrekordot úgy, hogy két lábon futott! Számos celebparti és sztároktól nyüzsgő eseményen jelenik meg gazdáival csini cuccokban, sőt Katy Perry Dark Horse című videóklipjében is feltűnik.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre