Összefogott a partnereivel az üzletlánc, hogy még több embert bírjanak rá a rendszeres szűrővizsgálatokra.
Az ALDI Magyarország immár nyolcadik éve vesz részt a GoPink! nemzetközi kezdeményezésben, amelyben a mellrák elleni küzdelemre, a szűrés és a megelőzés fontosságára hívják fel a figyelmet.
Az áruházlánc 2020-ban partnerei közreműködésével 1 000 000 forint anyagi támogatással segítette a mellrák ellen küzdő alapítványokat.
Magyarország egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzlethálózata bízik abban, hogy a kampány során még több emberhez eljutott a GoPink! üzenete, és a vásárlói aktivitás révén idén még több adománnyal segíthették közösen a kezdeményezést, ezáltal is támogatva a figyelemfelhívást a téma fontosságára, a prevencióra és a szűrések jelentőségére.
Az üzletlánc egyik partnere a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi Kft volt. Az együttműködés keretében az ALDI idén októberben 500 000 forintos felajánlással támogatta a partnercég által segített „Alapítvány a Szent Margit Kórház Sebészetéért” munkáját.
A kampányhoz idén is csatlakozott a Del Pierre C. Europe Kft., amely az „Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány” működését segítette, ehhez járult hozzá az ALDI további 500 000 forinttal.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre