
Ezeket az ételeket ne fogyaszd, ha nem akarod tönkretenni a memóriádat!
Egyes ételek is ronthatják az emlékezőképességünket.
Összefogott a partnereivel az üzletlánc, hogy még több embert bírjanak rá a rendszeres szűrővizsgálatokra.
Az ALDI Magyarország immár nyolcadik éve vesz részt a GoPink! nemzetközi kezdeményezésben, amelyben a mellrák elleni küzdelemre, a szűrés és a megelőzés fontosságára hívják fel a figyelmet.
Az áruházlánc 2020-ban partnerei közreműködésével 1 000 000 forint anyagi támogatással segítette a mellrák ellen küzdő alapítványokat.
Magyarország egyik legnagyobb kiskereskedelmi üzlethálózata bízik abban, hogy a kampány során még több emberhez eljutott a GoPink! üzenete, és a vásárlói aktivitás révén idén még több adománnyal segíthették közösen a kezdeményezést, ezáltal is támogatva a figyelemfelhívást a téma fontosságára, a prevencióra és a szűrések jelentőségére.
A mellrák elleni küzdelemre, a szűrésre és a megelőzésre a rózsaszínnel buzdító GoPink! idén ősszel is világszerte számos akciót hirdetett. A kampány felhívta a figyelmet arra, hogy az idejében felismert mellrák jó eséllyel gyógyítható és rendszeres testmozgással, a stressz kezelésével, egészséges táplálkozással, illetve a megfelelő tápanyagok bevitelével a betegség akár meg is előzhető. Az önvizsgálatra és a szűrővizsgálatokra való felhívás szintén a kampány fontos részét képezte, hiszen elengedhetetlen a rendszeres szűréseken való részvétel, valamint így lehetőség nyílik a korai elváltozások felismerésére, időben megszülethet a diagnózis és megkezdődhet a kezelés, amely életet menthet.
1 millió forinttal támogatta a mellrák ellen küzdő alapítványokat az üzletlánc
Az üzletlánc egyik partnere a csiperke- és laskagombák termesztésére szakosodott Bio-Fungi Kft volt. Az együttműködés keretében az ALDI idén októberben 500 000 forintos felajánlással támogatta a partnercég által segített „Alapítvány a Szent Margit Kórház Sebészetéért” munkáját.
A kampányhoz idén is csatlakozott a Del Pierre C. Europe Kft., amely az „Emlőrák Gyógyításáért Alapítvány” működését segítette, ehhez járult hozzá az ALDI további 500 000 forinttal.
Egyes ételek is ronthatják az emlékezőképességünket.
Irigylésre méltó függetlenség vagy egészségtelen önfejűség?
Tippek nőknek és férfiaknak!
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre