
Sándor Szandra: A Nanushka nem csupán egy ruhamárka, hanem egy életérzés
Az elmúlt húsz év alatt a Nanushka a magyar divat egyik legnagyobb sikertörténetévé vált.
Van olyan helyzet – nem sok –, amikor nem azonnal esszük meg a fagylaltot vagy jégkrémet a vásárlás után.
Néha haza akarjuk vinni, ajándéknak szánjuk, vagy jó időben egy piknikre készülünk vele. Úgy tűnik, hogy a jeges édességet sem tárolhatjuk bármilyen hűtőtáskában, hanem kifejezetten fagyis táskára van szükség. Az meg legyen színes, és cuki.
Az elmúlt húsz év alatt a Nanushka a magyar divat egyik legnagyobb sikertörténetévé vált.
Ezek az ajándékok igazi telitalálatok lesznek!
Hajlamosak lehetünk gondolkodás nélkül rásütni másokra a manipulatív jelzőt, miközben életünk során legalább egyszer mi magunk is élünk ezzel a módszerrel kisebb-nagyobb céljaink elérése érdekében. A manipuláció különféle aspektusait szakértőnk segítségével térképezzük fel.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre