
Sándor Szandra: A Nanushka nem csupán egy ruhamárka, hanem egy életérzés
Az elmúlt húsz év alatt a Nanushka a magyar divat egyik legnagyobb sikertörténetévé vált.
Október 6-12-e között rendezik a Londoni Kalap Hetet, ahol bemutatkoznak a tervezők, és a közönség elé tárják, hogy idén télen mit kellene a fejünkre tenni.
Ha hallgatunk a kalaptervezőkre, akkor gumicsizmára, szőrös golyókra és nejlon függönyökre cseréljük kötött sapkáinkat.
Az elmúlt húsz év alatt a Nanushka a magyar divat egyik legnagyobb sikertörténetévé vált.
Gondolja meg alaposan, kinek a véleményére ad.
Mostantól másképp tekintesz a beszélgetésekre!
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre