Céges siker.
A Mediaworks sporttermékei remekül teljesítettek a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt. Az Eb teljes időszakának összesített átlagát tekintve (június 14.–július 14.) az Origo sportrovata érte el a legtöbb valós felhasználót (Real User), a harmadik helyen a Magyar Nemzet sportrovata végzett.
Az első három sorrendje:
1. Origo sportrovat 1 714 212 RU
2. M4 Sport 1 558 220 RU
3. Magyar Nemzet sportrovat 1 391 824 RU
Az Origo sportrovata a valós felhasználók (Real User) napi átlagában is az első helyen végzett.
Az első három sorrendje:
1. Origo sportrovat 245 713 RU
2. M4 Sport 203 377 RU
3. Index sportrovat 192 585 RU
A valós felhasználók (Real User) napi átlaga alapján az előző hónaphoz (május 14.–június 13.) képest a Mediaworks termékei közül az Origo sportrovata 56, a Magyar Nemzet sportrovata 177, a Bors sportrovata 111 százalékkal növelte látogatóinak számát.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre