Hatalmas látogatottsága volt a Mediaworks oldalainak a foci-Eb alatt

Céges siker.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2024.07.19.
Módosítva: 2024.07.19.
bajnokság sportrovat sporttermék eb foci

A Mediaworks sporttermékei remekül teljesítettek a labdarúgó-Európa-bajnokság ideje alatt. Az Eb teljes időszakának összesített átlagát tekintve (június 14.–július 14.) az Origo sportrovata érte el a legtöbb valós felhasználót (Real User), a harmadik helyen a Magyar Nemzet sportrovata végzett.

Az első három sorrendje: 
1. Origo sportrovat 1 714 212 RU
2. M4 Sport 1 558 220 RU
3. Magyar Nemzet sportrovat 1 391 824 RU

Az Origo sportrovata a valós felhasználók (Real User) napi átlagában is az első helyen végzett.

Az első három sorrendje:
1. Origo sportrovat 245 713 RU
2. M4 Sport 203 377 RU
3. Index sportrovat 192 585 RU

A valós felhasználók (Real User) napi átlaga alapján az előző hónaphoz (május 14.–június 13.) képest a Mediaworks termékei közül az Origo sportrovata 56, a Magyar Nemzet sportrovata 177, a Bors sportrovata 111 százalékkal növelte látogatóinak számát. 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás