
„A mesterséges intelligencia megmentette az életemet, amikor felhívta erre a jelre a figyelmem”
Egy ártalmatlan tenyérjóslás szörnyű diagnózishoz vezetett.
Pokoli kezdés ez a nyaraláshoz: 40 órát kellett várniuk az Antalyába tartó utasoknak.
Pénteken kellett volna felszállnia a törökországi Antalyába tartó járatnak a budapesti repülőtérről. Azonban az utasok azt az információt kapták, hogy az őket szállító gépnek szerelni kell a hajtóművét. Ezt bizony este 10-ig nem sikerült befejezni.
Az utasokat hazaküldték, hogy majd szombat reggel 9-re menjenek vissza és a gép 11.40-kor fog indulni. Másnap újra becsekkoltak a repülőtéren, de a gép továbbra sem szállt fel. A beszámoló szerint este már rendőrök próbálták nyugtatni az utasokat. A várakozás alatt kétszer 10 eurós kupont kaptak, az egyiket egy olyan étteremben lehetett levásárolni, amelyik időközben bezárt.
A gép végül vasárnap reggel 7-kor szállt fel, de az utasok nagy része inkább úgy döntött, kihagyják a nyaralást. Az Utazómajom értesülései szerint kb. 60 utas azonban kitartott és ha kétnapos késéssel is, de elindult a hőn áhított nyaralás felé.
A Budapest Airport a következő közleményt adta ki az üggyel kapcsolatban:
A Tailwind Airlines Antalyába induló charter járata hajtómű meghibásodás miatt nem tudott elindulni az eredetileg tervezett időpontban, pénteken 16:40-kor. Amint a földi kiszolgáló vállalat megkapta a járattal kapcsolatos aktuális információkat a légitársaságtól, azonnal tájékoztatta a terminálon várakozó utasokat a Budapest Airport kollégáinak segítségével. A légitársaság döntése értelmében az utasok pénteken este ételutalványt kaptak, és a földi kiszolgáló vállalat odakísérte őket ahhoz a vendéglátó egységhez, ahol ezt az utalványt be tudták váltani. Közben a légitársaság közölte, hogy a gép továbbra is javítás alatt áll, és a járat várhatóan szombaton tud elindulni. Az utasok visszakapták a poggyászukat, mire azonban a légitársaság döntése megszületett arról, hogy az utasoknak szállást biztosít éjszakára, az utasok nagy része már elhagyta a terminálépületet.
Mivel úgy tűnt, hogy a járat a hajtómű megjavítását követően a szombati napon el tud indulni, a légitársaságtól kapott információknak megfelelően az utasok szombaton reggel ismét kijöttek a repülőtérre és bejelentkeztek a járatra. A délután folyamán azonban ismét többször eltolták a járat indulását, mert a gép javítása nem készült el. A földi kiszolgáló vállalat folyamatos jelenlétet biztosított, amint megkapták a légitársaságtól az információt és a jóváhagyást az ételutalványra, azonnal értesítette a terminálon várakozó utasokat és kiosztották a vouchereket. A gép végül szombat este sem tudott elindulni, ezért a légitársaság szombat éjszaka is szállodában szállásolta el az utasokat.
A Budapest Airport szintén folyamatos jelenlétet biztosított, többször is vizet osztott az utasoknak, segítve a földi kiszolgálók munkáját. A terminálinformációs kollégák személyesen tájékoztatták az utasokat, hogy a beszállítókaputól kb. 30 méterre található, napokban kialakított segítő zónában is tudnak várakozni, ha erre igényt tartanak. A Budapest Airport elérhetővé tette a baba-mama és családi szobát, valamint felkészült arra, hogy szükség esetén az utasokat az éjszaka folyamán fekhelyekkel ellássa. Erre azonban végül nem került sor, mert az utasokat a légitársaság szállodába vitte.
A járat végül vasárnap reggel helyi idő szerint 07:06-kor indult el Antalyába, az eredeti 155 fő helyett 65 fővel a fedélzeten. A Budapest Airport a légitársaság képviseletétől kapott információk alapján úgy tudja, hogy rendkívül rugalmasan kezelték illetve kezelik az átfoglalásokat, az utazás időtartamának módosítását és az útvisszatérítést is.
Egy ártalmatlan tenyérjóslás szörnyű diagnózishoz vezetett.
Egy UFO-kutató figyelmeztetést adott le a pápa utódjának.
Szokatlan helyszínen hangzott el a boldogító igen.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre