Világhírű influenszerek lepték el Budapestet, ezért jöttek a fővárosba

Világhírű Instagram- és TikTok-influenszerek érkeztek Budapestre azért, hogy a következő napokban a fővárost és Magyarországot népszerűsítsék – tudta meg a Bors.



Megosztás
Szerző: Metropol
Létrehozva: 2024.05.23.
Módosítva: 2024.05.23.
Budapest tartalomgyártó Magyar Turisztikai Ügynökség

A közösségi médiában már több ezer kép bizonyítja, hogy a tartalomgyártók a főváros szebbnél szebb pontjait mutatták meg követőtáboruknak. Az ügy kapcsán a Ripost megkereste a Magyar Turisztikai Ügynökséget is.

Pretty young woman in blue jeans and long coat dancing on bridge near triumphal arch. Outdoor portrait of ecstatic brunette girl in red shirt travelling around Europe in autumn..
Fotó: Liana Dudnik / freepik.com

Az Y és Z generáció tagjait médiafogyasztási szokásaik miatt egyre kevésbé lehet elérni a klasszikus marketingeszközökön keresztül. Ez vezetett ahhoz, hogy a Budapest Influencer Trip keretében neves, nemzetközi influenszerekkel működjünk együtt, hiszen ők a közösségük úticél-választását is hatékonyan befolyásolhatják” – emelte ki Miklós István, a Magyar Turisztikai Ügynökség marketingvezetője. Hozzátette, a Budapest Influencer Trip az MTÜ tavaszi forgalomösztönző kampányának része, és bár Budapesttel ragadja meg a nemzetközi turisták érdeklődését, az integrált marketingkampány az egész országra, mint sokszínű úti célra irányítja a figyelmet.

A Magyar Turisztikai Ügynökség tájékoztatása szerint meghívásukra a 14 országból érkező mintegy 50 nemzetközi és több mint 100 hazai influenszer összesen több mint 155 millió Instagram- és 176 millió TikTok-követőt ér el világszerte. A háromnapos akció minden korábbinál nagyobb megjelenést biztosít hazánk számára a közösségi médiás felületeken. Ilyen nagy hatású és új típusú marketingaktivitásra eddig Európában is csak elszórtan volt példa. 

Aerial shot of Hungarian Parliament Building in Budapest, Hungary under a cloudy sky
Fotó: Budapest / freepik.com

Sőt! A meghívott szereplők a három nap folyamán egy rendhagyó filmforgatáson vesznek részt, amelynek keretein belül közel 100 fős stáb és 5 drón követi a mintegy 50 nemzetközi véleményvezér minden lépését a főváros ikonikus helyszínein.

Budapest népszerűsítésére olyan világhírű tartalomgyártók mondtak igent, mint a Victoria's Secret-modell Frida Aasen vagy a több, mint nyolcmillió insta-követővel rendelkező divatblogger, Olivia Palermo.


 

 









Top hírek





Hírlevél-feliratkozás