
Petíciót indítottak a lakók, pelenkát dobáló rém garázdálkodik a Havanna-lakótelepen
Mutatjuk a hét legolvasottabb cikkeit.
A fővárosban a nagykörúti kerékpársávok kialakítása „rettenetesen rossz” elhatározás volt és teljesen szakmaiatlan, tulajdonképpen a szakma megcsúfolása - mondta Szálka Miklós közlekedési szakértő az M1 aktuális csatorna műsorában.
Semmilyen háttéranyag, terv nem készült az intézkedéshez, „egyszerűen egy vödör festékkel kifestették ezeket a kerékpársávokat”, amelyek a biciklisek számára is veszélyesek - fogalmazott.
A szakértő a nagykörút megcsúfolásának nevezte, hogy a főforgalmú útból „egy olyan keresztmetszetet csináltak, mint egy lakóutca”.
Meg lehetett volna úgy csinálni, hogy oldalanként két forgalmi sáv, kerékpárút és parkolósáv legyen. Ez utóbbi részben a járdán lehetett volna - mondta Szálka Miklós, hozzátéve, hogy a nagykörúti járdán nem szükségszerű, hogy „bódék sorozata legyen”, elfértek volna ott a parkoló autók.
Szálka Miklós „szemenszedett hazugságnak” nevezte, hogy a Budapesti Közlekedési Központ szerint a nagykörúton a kerékpárosok körülbelül az autósok felét teszik ki.
Mutatjuk a hét legolvasottabb cikkeit.
Hosszú percekig halott volt a férfi, akit visszahoztak az életbe.
Szerinte Magyarország érdekeivel sincs tisztában.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre