Vitézy Dávid A Budapesti Fejlesztési Központ vezetője Facebook oldalán mutatta be, milyen következményei lettek a BKK-automaták leszerelésének.
Mint arról korábban a Metropol beszámolt, új céggel kötött szerződést a fővárosi önkormányzat a BKK-automaták felügyeletére. Ennek hatására 46 jegyautomatát szereltek le karácsony előtt pár nappal.
Vitézy Dávid a Budapest Fejlesztési Központ (BFK) vezérigazgatója már akkor aggodalmát fejezte ki a döntéssel kapcsolatban, most Facebook oldalán újabb botrányos dologra hívta fel a figyelmet. A budapesti emberek is kiakadtak.
„Úgy tűnik, az automaták leszerelése az elmúlt napok botránya ellenére sem állt le„ - kezdte bejegyzését a szakember.
„A BKK kikapcsolta a Liszt Ferenc repülőtér forgalmasabb 2A terminálja előtti automaták felét is és a sajtónak küldött tájékoztatás szerint ezeket is leszerelik rövidesen. Éppen azért tettem szóvá az elmúlt napokban ezt a káros jelenséget, hogy belátásra késztessem a BKK vezetőit, sajnos úgy tűnik, sikertelenül. A reptéren dőlt meg végképp az eddigi kommunikáció, miszerint a mobiljegy miatt szüntetik meg az automatákat – komolyan gondolja bárki, hogy az éppen Budapestre ért külföldi turisták első dolga lesz kikeresni a Simple-appot és azon keresztül venni jegyet regisztráció után?” – írja posztjában.
„Azt kérem Budapest vezetésétől, állítsák meg a BKK teljesen értelmetlen akcióját és állítsák helyre a korábbi automata-hálózatot, aminek a létrehozásán éveket dolgoztunk!„
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre