
A szépségipari termékekkel foglalkozó cég egyetlen vezetője sem gondolta ízléstelennek a döntést.
Óriási felháborodást keltett egy hongkongi székhelyű, sminkekkel és egyéb szépségipari cikkekkel foglalkozó cég legújabb terméke. A Woke Up Like This elnevezésű vállalat egy arcpirosítót nevezett el Anne Frankról, aki a holokauszt alatt vesztette életét, több mint egymillió zsidó gyermekkel együtt. Anne rejtőzködése alatt naplót vezetett, amit később kiadtak könyv formájában, az egész világon ismertté téve a kislány történetét.
Az arcpirosító egy nagyobb kollekció része volt, és az „Álmodj, mint Anne” nevet kapta. Az egészen ízléstelenül reklámozott termék közel 12 ezer forintnak megfelelő összegbe került, mielőtt a gyártó sűrű elnézések közepette visszahívta az árucikket.
Az internet népe szokás szerint nem bánt kesztyűs kézzel a vétkessel. Volt aki azt mondta: „a holokauszt áldozataival pénzt keresni felháborító”, de volt olyan is, aki azt nem értette, hogy egy ilyen ötlet hogy valósulhat meg anélkül, hogy bárki kifogásolná azt.
Vádat emeltek Charlie Kirk gyilkosa ellen.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.