
„Élvezd!” – kívánták barátai az első randira készülő nőnek, akinek már csak a holtteste került elő
Megdöbbentő részletek derültek ki.
A szépségipari termékekkel foglalkozó cég egyetlen vezetője sem gondolta ízléstelennek a döntést.
Óriási felháborodást keltett egy hongkongi székhelyű, sminkekkel és egyéb szépségipari cikkekkel foglalkozó cég legújabb terméke. A Woke Up Like This elnevezésű vállalat egy arcpirosítót nevezett el Anne Frankról, aki a holokauszt alatt vesztette életét, több mint egymillió zsidó gyermekkel együtt. Anne rejtőzködése alatt naplót vezetett, amit később kiadtak könyv formájában, az egész világon ismertté téve a kislány történetét.
Az arcpirosító egy nagyobb kollekció része volt, és az „Álmodj, mint Anne” nevet kapta. Az egészen ízléstelenül reklámozott termék közel 12 ezer forintnak megfelelő összegbe került, mielőtt a gyártó sűrű elnézések közepette visszahívta az árucikket.
Az internet népe szokás szerint nem bánt kesztyűs kézzel a vétkessel. Volt aki azt mondta: „a holokauszt áldozataival pénzt keresni felháborító”, de volt olyan is, aki azt nem értette, hogy egy ilyen ötlet hogy valósulhat meg anélkül, hogy bárki kifogásolná azt.
Megdöbbentő részletek derültek ki.
A lángok a ház tetőszerkezetére is átterjedtek.
A rendőrség egy 28 éves férfit gyanúsít.
Nem akar lemaradni a Metropol cikkeiről? Adja meg a nevét és az e-mail címét, és mi hetente három alkalommal elküldjük Önnek a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélrePortfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.