Elképesztő! Több milliós bírságot kaptak a telefonos ügyfélszolgálatok





A hívások közel negyedénél tapasztaltak hibákat.



Megosztás
Szerző:
Létrehozva: 2020.09.08.
telefon bírság fogyasztóvédelem hívás ellenőrzés ügyfélszolgálat

Rengeteg bosszúságot okoznak a telefonos ügyfélszolgálatokon való várakoztatások, amelyek a járvány időszak alatt még inkább kiütköztek, hiszen sok helyen csak így lehetett intézni az ügyeket. A jogszabály szerint a kapcsolat létrejötte után maximum 5 percig lehet várakoztatni az ügyfelet, amit a fogyasztóvédelem az elmúlt hónapokban 340 próbahívással ellenőrzött. A hívások közel negyedénél tapasztaltak hibákat, ezekért összesen 2,5 millió forintos bírságot szabtak ki.

A fogyasztóvédelem 340 próbahívással ellenőrzött. (Fotó: Shutterstock)

 





Ezeket olvastad már?
A kormány üdvözli az üzemanyagárak újabb csökkentését

A kormány üdvözli az üzemanyagárak újabb csökkentését

Kiakadtak a lakók: a kaput berúgták, az üveget betörték - rendet követelnek Józsefvárosban

Kiakadtak a lakók: a kaput berúgták, az üveget betörték - rendet követelnek Józsefvárosban

Szijjártó Péter: a NATO átlépte a vörös vonalat

Szijjártó Péter: a NATO átlépte a vörös vonalat

Ez minden autóst érint: péntek helyett szombaton változnak az üzemanyagárak

Ez minden autóst érint: péntek helyett szombaton változnak az üzemanyagárak

Top hírek





Ezek is érdekelhetik



Hírlevél-feliratkozás